Hallo allemaal, wie kan mij raad geven of eventueel steun Want ben nu ongelooflijk aan het tobben. Zaterdag heb ik een negatieve ovulatietest gehad, alsnog die avond wel sex gehad met mijn vriend/ Zondag had ik eindelijk een positieve ovulatietest rond de ochtend en middag getest beide positief. Die avond sex gehad. Gisteravond had ik avonddienst dus hadden wij niet kunnen 'klussen'. Zou dit voldoende moeten zijn..??? Of hadden wij gister het ook moeten doen? Wij zijn al een aantal maanden bezig en de teleurstelling word iedere maand groter.. Ik hoop op reacties, zoja hartstikke bedankt! Groetjesss Happy1234
bij een positieve test springt je ei binnen 24-48 uur. heb je maandag en of vandaag nog getest? zaad kan een aantal dagen overleven dus op zich zou het moeten kunnen. Misschien vandaag nog eens gezellig maken voor de zekerheid?
Hoi Ukkie, Bedankt voor je reactie. http://www.zwangerschapspagina.nl/images/icons/icon9.gif Gister niet getest en ook niet geklust... Vanochtend wel getest was negatief... Ik weet niet of het voldoende is geweest om zondag rond 10.00 te hebben getest en de avond rond 23.00uur te hebben geklust.... en verder niet meer.. zo stom he... al die maanden ervoor alle tijd gehad, en niets! en dit keer heb ik het nu maar 1 keer voor mijn gevoel er iets aan gedaan...
Geen reacties meer.... oeff!! Wat een lange dagen zeg als je zwanger wilt worden.. haha hoezo geen geduld..??
Hoi LW85 dank je wel voor jouw reactie. Ik vind 1 keer klussen wel erg weinig als je een positieve test hebt.... wellicht was gisteren mijn eiersprong en had ik het gisteren beter kunnen doen... Jeetje... ik lijk wel een zeur...