hey meiden, na een paar maanden geleden in turkije ook heel veel te hebben laten testen, hadden we samen besloten om hier in belgie eens naar de gyn te gaan. ik had mijn papieren meegenomen van tr, waar de gyn toen had uitgelegd ze zijn wat langzaam maar het is niet onmogelijk. wat zegt die van hier me nou er zijn 0 % levende cellen gevonden toen. ik zeg dat kan niet ze heeft alles uitgelegd toen. tja als ik het goed begrijp is het wel zo ( het stond in het turks) Nou hij was al niet vriendelijk, maar voelde me ineens zo 8-[ Mijn man was charm ook uit zijn doen. toen liet hij weer bloedprikken waarop we al vaak zijn getest , oke als dat moet dan moet dat maar. Maar hij ging me uitleggen dat ik bloed moest prikken als ik ongi was geworden en dan werd ook een echo gemaakt . had ik nog nooit over gehoord tijdens de echo. Dus meiden de sfeer is ff niet geweldig hier , maar ja we zullen zien. wat de uitslagen zeggen groetjes rilana
Hey meid! Nu zitten we samen in het zelfde schuitje Trouwens hier in TR, moest ik ook terug komen wanneer ik ongi was en toen werd er ook een echo gemaakt. Je weet me te vinden op MSN he! Knuffels!
@ Waar in Begie ben je in behandeling nu? Tot hoe oud behandelen ze daar? Wat gaan ze doen? IUI, IVF of ICSI? Of is dat nog niet bekend? Hoe zit het in Belgie met vergoeden? Wens je veel suc6 en laat je niet de kaas van je brood eten! Liefs Marjo
lieve Lana, je verhaal lijkt sterk op dat van ons...helaas! Bij mijn man waren er 10 gevonden maar allemaal afwijkend dus geen optie voor ivf/icsi! Nu 2e check gehad waren er wederom erg weinig maar over kwaliteit weet ik nog niets...krijg ik 16 april.... ze hebben wel op echo van de ballen gezien dat hij geopereerd moet worden aan een vergroor en verzakt bloedvat...dus wij wachten nu op de oproep en hopen dat het effect heeft zodat we in aanmerking kunnen gaan komen voor ICSI.... heel veel sterkte en ik heb gehoord dat je in goede handen bent in belgie! liefs Nina
we gaan in genk. ik weet niet wat ze gaan doen eigenlijk, ja alle onderzoeken opnieuw. \waar al alles is uit gekomen. mijn man was woest toen hij hoorde dat ze mij een kijkoperatie wilde laten doen, terwijl er 2 maal is uitgekomen dat bij mij ook alles gewoon perfect was. letterlijk het woord van de turkse gynaecologe perfect. vind zo stom dat de belg mijn turkse gyn tegenspreekt. al moet ik zeggen dat ik haar meer geloof en vertrouw dan hem. niet omwille dat hij mij beter nieuws gaf. maar alleen al de manier waarop!
@ Lana....Ja meid, die artsen kunnen soms zo bot overkomen! Hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn! Suc6! Hebben hier ook Genk overwogen. Zijn nu in behandeling in de Mortel(NB) Liefs Marjo
nou heb nu 2 bloedonderzoeken gehad, volgende week moet ik voor een echo en een baarmoederonderzoek met een camera ? Nou ja we zullen het zien. ik mocht zelf meekijken dus. en dan krijgen we 21e mei de uitslag. hmm kun j wel lekker nerveus van worden zeg hihihi. ach ja we wachten maar af
@ Lana....Wens je heel veel suc6 met de onderzoeken die gaan komen! Blijf voor je duimen! Prettig en zonnig weekend! Marjo
Hoi Lana, Langs deze weg wil ik je heel veel succes toewensen. Heb zelf jarenlang in Genk gewoond en op zich zit je denk ik wel in een goed ziekenhuis. groeten, Mirjam [/i]
Komt wel goed inshallah (als god het wil). Vind eerlijk gezegd zoiezo dat alles in NL heel traag gaat wat betreft fertiliteitsonderzoeken. En hiermee bedoel ik de wachtijden, terugplaatsen van embryo's, de vergoedingsmethode, het herhalen van de behandelingen etc. In Marokko gaat het allemaal veel sneller en veel beter etc. Zo heb je geen verwijzing nodig voor de gynecoloog en kun je er meteen na toe. Ook terugplaatsen van embryo's is daar 3. Laat staan de kosten die zijn een STUK lager!
dank jullie wel meiden. swissa ik hoop voor jou ook inshallah dat je snel beter nieuws mag hebben. in turkije zijn ze ook veel sneller met die dingen. Maar ja op een vakantie haal je dat niet. Ben benieuwd als we in mei alle uitslagen krijgen wat hij gaat doen dan
Vanmorgen naar de gyn geweest voor een echo. Ik had gisteren al een mierend gevoel in mijn lies en dacht al hmmm voelt als mijn ei. Wat blijkt vanmorgen mijn ei was idd gisteren gesprongen 3 dagen te vroeg. Op dag 12 van de cyclus. Het was niet erg zei dat gyn dat kon wel eens. was wel zeker een gezond teken zei hij dat de eitjes dus goed groeiden en ook springen dan. Bloed moeten laten prikken en vrijdag heb ik een hsg. Weet niet wat me te wachten staat en ga ook niks lezen op internet daar word ik alleen nerveus van. Het is dus afwachten 21 mei de uitslag van alles. Ben eens benieuwd wat ze dan gaan doen