Updatje van Nancy

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nancy, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal,
    Ik ben alweer een tijdje niet meer op dit forum geweest.
    Voor de meiden die hier pas zijn komen kijken: Jammer dat jullie hier ook terecht gekomen zijn. :(
    Voor de meiden die nog steeds niet zwanger zijn: Wat jammer voor jullie, maar moed verloren alles verloren. ;)
    Voor de meiden die inmiddels zwanger zijn: Hartelijk Gefeliciteerd :D

Bij ons is het helaas ook nog niet gelukt. Ik reageerde niet op clomid 50 mg en inmiddels slik ik clomid 100 mg. Nu de 2de keer pas, de eerste keer reageerde ik hier ook niet op. Helaas heb ik nu het gevoel dat ik deze keer ook niet op clomid reageer. Ik weet dat ik positief moet blijven, maar helaas heb ik het de laatste 3 keer ook al voorspeld dat er geen eitjes gingen groeien.
    Waarschijnlijk heeft het eraan gelegen dat ik of te vroeg of te laat met de clomid begon in de cyclus. Ik ben iedere keer netjes tussen de 3de en 7de dag van de cyclus begonnen met het slikken ervan. De gyneacoloog wil me dus daarom tijdens de menstruatie onderzoeken hoe het met het baarmoederslijmvlies is. Aan de hand hiervan kan zij zeggen wanneer ik nu precies met de clomid moet beginnen.
    Morgen moet ik naar het ziekenhuis en dan hoor ik wanneer ik weer aan de clomid mag.

Ook heb ik me al voorgenomen dat ik over een paar maanden (als ik dan nog niet zwanger ben) even een paar maandjes geen behandelingen wil.

Groetjes Nancy

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Nancy...wat een gedoe he meid!
    Ik hoop dat ze jullie gauw heeeel zwanger zullen maken met de juiste behandeling en dat je zwangerschap je behandelstop zal zijn!
    Zet hem op meid, broeden broeden broeden!
    Elmo

3. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Het kost inderdaad heel veel energie die behandelingen. Het lijkt zo easy, maar ondertussen....

Veel succes Nancy!

4. Niet meer actief

hoi meid
    ik wil je veel succes wensen
    en hoop dat het snel raak is :) :) :)

5. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hey Elmo meid,
    Bedankt voor je berichtje :D
    Hoe is het eigenlijk met jou?
    Ik wil je ook veel succes wensen, en maritt jij ook veel succes verder.
    Groetjes Nancy

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh meid......
    Hoop echt dat nu de 100mg wel aanslaat en je over 9 maandjes een mooi wondertje hebt!
    Succes!

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Succes Nancy!

Lenneke

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jee meis, idd alweer een tijdje gemist hier...
    Had gehoopt een ander bericht van je te lezen. Balen dat het allemaal niet zo loopt als gepland...
    Ik hoop dat dat snel veranderd en dat je snel zwanger mag zijn. Denk aan je!
    Kus Elvira

9. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Houd de moed erin! Maar neem inderdaad ook rust wanneer je dat nodig hebt!

10. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hallo Meiden,
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Gisteravond 1/2 uur met een collega aan de telefoon gehangen zij heeft inmiddels 2 miskramen gehad. We voelen elkaar gelukkig aan en hebben veel steun aan elkaar. (gelukkig maar) :D
    Ook kwam mijn baas deze week naar me toe of ik even bij hem op kantoor wilde verschijnen. :confused:
    Ik dacht, nee he, wat heb ik nu weer op mijn kerfstok hangen?
    Ik kom bij hem op kantoor en hij vroeg hoe het met me ging, en of ik nog steeds naar het ziekenhuis moest om zwanger te worden.
    Goh zei hij, het valt ook inderdaad niet mee allemaal. Hij wenste me veel succes en hoopte dit jaar nog of anders volgend jaar bij 2 meiden op kraambezoek te mogen. :p
    Ik bedankte hem dat hij er zo veel begrip voor toonde.
    Dat heeft mijn gedachte verandert, ik was eerst van plan om een andere baan te zoeken. (mijn baas kon helaas nooit zo belangstellend doen)
    Ik heb gelukkig weer meer moed erbij gekregen (ook door andere dingen hoor!) Ik heb vandaag de laatste clomid tabletten van deze ronde geslikt. Moet maandag terug voor follikelmeting. Voel trouwens continu steken in mijn lies.
    Groetjes Nancy

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Eens win jij het! Ook jij wordt een walvis meid, dat weet ik zeker. Blijf in jezelf geloven!
    Kus

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat fijn zeg.....dat je baas even lief deed! Kan je denk ik zo af en toe wel gebruiken.
    Heel veel succes meid!
    Elmo

13. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Gisteren weer naar het ziekenhuis geweest voor een follikelmeting.
    Helaas weer geen eitje wat wil groeien. :(
    Ik voel heel veel steken in mijn lijf, maar groeien doen de eitjes niet helaas.
    Zal wel door de spanninigen komen: mijn man kwam namelijk met een berichtje thuis dat we waarschijnlijk eind dit jaar moeten gaan verhuizen m.b.t zijn werk. Maar ik wil helemaal niet verhuizen, laat staan dat ik uit Limburg weg zal moeten voor een paar jaar. Het zal waarschijnlijk omgeving Amsterdam of omgeving Enschede worden. :cry:
    Maar 100% zeker is het gelukkig nog niet.
    Er bestaat toch nog een kleine kans dat we niet verhuizen moeten. Heb er slapeloze nachten van gehad. Spookt de hele tijd door mijn hoofd dat ik hier vrienden en familie heb en dat ik daar echt helemaal niemand heb om eens effe mee te kletsen. Vanmiddag ga ik effe naar een vriendin, en gisteren ging ik zwemmen met een andere vriendin (helaas niks van gekomen een andere auto botste met inparkeren tegen mijn auto op, ik stond al geparkeerd en we liepen al richting zwembad toen hoorde we opeens een knal. Dus i.p.v een uurtje zwemmen, een half uurtje ongevallenformulier invullen. En 15 min zwemmen is niet echt de moeite waard)
    Maar effe een veraag voor andere clomid gebruiksters: Voelen jullie ook vanalles in je buik, rare steken, misselijk gevoel?
    Groetjes Nancy

14. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Vorige week vrijdag ook weer geweest voor follikelmeting. Helaas weer niks te zien. :(
    Ga nu clomid 150 mg slikken, als ik hier 2 keer geen resultaat op heb, moet ik gaan spuiten.
    Slikken (provera en spuiten pregnyl) zou me echt een verslaagde gaan voelen. :D
    Maar goed zo ver zijn we nog lang niet.
    Nu hoop ik maar dat clomid zijn wonderen nog eens aan mij laat zien. :)
    Groetjes Nancy

15. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Nancy: Wat vervelend meis! Duim voor je dat het goed gata komen en dat je in 2007 nog in een walvis mag veranderen!

Groetjes en suc6!
    Marjo

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou meid, ik hoop dat er gauw een paar mooie follikels te zien zijn!
    Duim voor je hoor!
    Liefs Elmo

17. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi, hier ben ik weer eens! :D
    Ik weet dat ik niet vaak op dit forum kom, maar ik heb echt het beste met iedereen voor.
    Ik kom hier om even mijn verhaal van me af te schrijven, en hier en daar met andere meiden te kletsen.
    Aanstaande donderdag moet ik weer voor de eerste follikelmeting gaan deze ronde.
    Ik hoop dat er nu wel wat te zien is, maar ik ben er eerlijk gezegd een beetje bang voor. :(
    Ik hoop dat ons eerste wondertje niet al te lang meer op zich laat wachten. We zijn nu al ruim 1 1/2 jaar bezig. en in die tijd heb ik al 6 stellen horen zeggen we zijn ook gestopt met de pil en ze zijn allemaal al zwanger of hebben inmiddels al hun kindje mogen verwelkomen.

Groetjes Nancy

18. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Meid ik wens je heel veel suc6 donderdag! Hoop dat het zeer postief uitvalt.

Ga in elk geval voor je duimen!

Groetjes Marjo

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja meid,
    Het is niet eerlijk he! Jullie knokken samen voor een wondertje...en nog steeds niks!
    Het is heel herkenbaar meid. Hier op de site zie je dat ook. Ken zoveel meiden die ik zwanger heb "zien" worden....inmiddels allemaal baby's.
    En om het erger te maken: het worden er alleen maar meer!
    Probeer dat van je af te zetten en er niet te veel op die manier naar te kijken (klinkt makkelijk he).
    Ik wens je heel veel succes meid! Ook jullie is het gegund meid...zet hem op!
    Heel veel liefs en even een dikke cyber knuffel

*KNUFFEL*

Elmo

20. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Dank jullie wel meiden!
    Doet me effe goed!
    Ik hoop voor jullie ook dat het snel raak zl zijn.
    Nancy

Deel Deze Pagina