Hallo meiden. Gisteren was ik 6 weken en 5 dagen en heb ik de eerste echo gehad. Gelukkig klopte het hartje. Nu lijkt het mij leuk om foto's van de eerste echo te delen. En te zien hoe groot het bij jullie al was. Meiden wat dit miss leuk vinden?
mijn 1ste echo was ook op 6 weken en 5 dagen daar was een kloppend hartje te zien en een wormpje haha
Dat zijn allemaal vroege echo's! Gefeliciteerd allemaal hier ook 6+5 maar pas 16 maart de eerste echo, super spannend!!
Dit was onze eerste echo. Wel "pas" met 10 weken. (Er was sprake van een communicatiefout tussen de assistente van de ha en mij, maar weet niet of ik -als dit niet gebeurd was- eerder in het ziekenhuis een echo had gehad).
In eerste instantie was ik daar niet zo mee bezig maar als ik hier al die verhalen lees en sterretjes zie denk ik wel van ngaat dat we goed..
Ik had mn eerste echo bij 7.2 weken. Volgende echo heb ik pas bij 10.2 weken. Vind het zelf wel lang wachten.. En twijfel of ik in de tussen tijd niet nog een echo laat maken bij een echo bureau. Vorig jaar namelijk 5 weken rondgelopen met iets wat niet goed is. Zucht ik krijg alleen de foto's niet goed😑 hoe doen jullie dat?