Succes en vergeet niet....wij zijn present! Je gaat groene sneeuw zien, elke dag is even erger dan de dag ervoor, maar na een week ga je vooruit. Houd vol! Zooooo knap!
Preventieve Coronatesten conform verwachting negatief. Zou wat zijn geweest joh als die positief waren. 7:30 melden in het ziekenhuis. Dus 5:30 de auto in. Zonder koffie. Oef.
Heel veeel succes! Je kan dit enne geen koffie overleef je ook wel. Je stuitert waarschijnlijk al van de spanningen!
Heel veel succes gewenst!!! (enneh, heb je al raket ijsjes in huis gehaald voor na de operatie (haalt de kriebel in je keel weg als je moet hoesten want hoesten na een BWC is zoooo kut Zo nee, morgen dan snel nog ff door je man laten scoren hoor ) PS je foto: ik had al zoiets verwacht. Snap je heel goed dat je je hier aan laat helpen. Ik wens je alle geluk van de wereld en een spoedig herstel. Zet hem op!!
Succes morgen! Hopelijk ben je over een paar weken net zo blij met je buik als ik dat ben. Neem je een kussen mee in de auto voor de terugweg? Zet hem op
Heel veel succes. Wat enorm dapper. Maar ook begrijpelijk als ik je foto zie. Heel veel succes morgen en een goed herstel gewenst!
Verwacht inderdaad weinig slaap vannacht, haha... Bedankt voor de tip! Gaan we zeker halen. Slim! Kussen inderdaad, plus een krukje zelfs. Ik kan vrijwel horizontaal vervoerd worden, we hebben het al getest. Zal vast oncomfortabel blijven, maar in ieder geval doable. Bedankt voor alle bemoedigende woorden! I’ll keep you updated... Nu eerst even m’n galgenmaal een halve pizza. Daarom.