Heel herkenbaar. De eerste weken na een BWC zijn gewoon vreselijk kut! Je moet hier door heen en daarna ben je blij. Echt waar. Maar nu even heel veel pijnstilling nemen en accepteren dat het verrot pijn doet. Eet veel pijnstilling en eiwitten. En zit je tijd uit. Het gaat beter worden!
Poeh, heftig die pijn... inderdaad goed pijnstilling nemen! Het resultaat is het vast dubbel en dwars waard!
Najaaaaaa, mis ik gewoon even de belangrijkste update, namelijk dat het achter de rug is! Whoe! En de pijn, ja ik kan het me natuurlijk niet voorstellen maar hopelijk heb je genoeg pijnmedicatie (zal wel) en kun je er even op teren. Wanneer mag je precies naar huis? En hoe ben je er verder onder? Zooo gek idee toch, dat de eerste stappen gewoon al achter de rug zijn! hoppa, dichter bij je einddoel . Hopelijk voel je je naar omstandigheden goed en ik wens je natuurlijk een spoedig en goed herstel!
Bedankt lieverds! Typen gaat nog wat lastig dus laat de tags en quotes even achterwege. In principe mag ik naar huis, maar ik kan domweg nog niet uit bed. Gaat niet! M’n armen doen niks en de pijn is echt bizar. Pijnscore 12 is een understatement haha. Maar ze proppen me gewoon vol met morfine hoor, aan de Max dosering. Ik overleef het heus. Vind het ook helemaal niet erg dat het pijn doet. Het is naar en belemmerend en natuurlijk lig ik niet voor m’n lol pijn te lijden maar OMG IK HEB NET MN BUIK GEZIEN en het is nu natuurlijk nog een ravage maar wel een STRAKKE ravage! En m’n eretietels mogen er ook wezen, ghehehe. Maar die post ik niet naakt
Wow, wat een enorm verschil!!!! Is alle pijn waard als het er nu al zo uit ziet. En het wordt alleen maar mooier! Zet 'm op met de morfine
Wow wat een verschil! Heb je ook al je shoppingtassen klaarstaan om dit te laten shinen in nieuwe kleren?
Nog niet gereageerd in dit topic maar ik snap helemaal dat je dit doet hoor! En wat ziet het er al goed uit zeg!
Nog niet haha, maar ik ga shoppen til ik drop zodra de boel genezen is. Ik wil een rode stringbikini. Is een running gag bij mij en m’n man, dus ik móét er gewoon eentje hebben. Morfine + Dafalgan = fijn. Voel me naar maatstaven redelijk comfortabel nu. Morgen naar huis, vannacht nog even hier.
Whooo wat een mega verschil al. En dan moet je je bedenken dat de boel nog meer gaat slinken als het allemaal genezen is! Hoe ben je eigenlijk uit de narcose gekomen? Heb je lang onder zeil gelegen? Voelde je je daarna erg lang duf / beroerd / iets anders of was je redelijk helder? Ik ben zo benieuwd naar hoe het er over een week bijv. uit ziet.
Ik vraag me af óf ik eigenlijk al uit de narcose ben haha. Ingreep duurde zes uur, ben in totaal negen uur onder zeil geweest. En daarna ook iedere keer gewoon weer wegzakken, totaal geen controle over. Nu nog steeds niet, hoewel het wel íéts beter wordt. Komt door de morfine natuurlijk. De stringbikini is nog niet besteld, kan geen mooie vinden. Suggesties welkom!!