Hmmm het is bijna een foto uit het onduidelijke zwangerschapstestentopic nu hahaha ik zie de streepjes nu minder goed dan in het echt, de uploadkwaliteit is echt bagger hier, ze staan er echt hoor!
Wow!! Super gaaf om te zien! (Sorry, ik ben een rare, ik hou van before - afters ) Je wond geneest wel mooi volgens mij. Niet rood en dik. Is het al volledig gesloten?
Ik lees stiekem al de hele tijd mee. Mijn tip is een goede peper. Jalapenos doen het hier altijd goed haha. Je buik ziet er echt al heel goed uit! Veel sterkte nog met het herstel!
Ik heb alleen het eerste deel van het topic en het laatste gelezen. Maar wauw wat mooi! Wat krachtig dat je dit heb gedaan en ik wens je heel veel zelfliefde toe!!
Niks raars aan, of nou ja, dan ben ik ook een rare. Hmmm wacht wat. Ben ik ook. Geen idee of de wond al helemaal dicht is eigenlijk, is afgeplakt met van die wondtape die lijkt op schilderstape. In m’n linkerlies daardoor een nare plek waar (oppervlakkig) de huid kapot is getrokken door de pleister maar gelukkig sinds vannacht eindelijk droog dus kan gaan helen. Maar de incisiewonden zijn niet rood en dik en ik voel ze totaal niet (maar dan kan natuurlijk aan de morfine gelegen zijn). Borsten zijn wel degelijk érg pijnlijk. Heb ik meer pijn aan dan aan m’n buik.
Thanks! Blijf ieder regulier toiletbezoek proberen natuurlijk. Maar tot dusver nog steeds geen resultaat...
misschien is het allang gezegd hoor maar gebruik je morfine tegen de pijn? Zo ja daar kan je ook gigantisch van verstopt raken.
Melk of chocomelk dan geen oplossing. Vriendin had er ook nog 1tje, van een stukje zeep een puntje maken, schijnt bij haar en de kids te werken.
Kan het me niet voorstellen, heb nog nooit iets laxerends gemerkt aan (chocolade)melk drinken... De puber gaat zo even een pak halen. En de zetpillen. Nood breekt wet.
Thanks! Ben zelf ook compleet ‘in awe’ hahaha, heb zelfs heel gedurfd al een rode stringbikini besteld (@Nina Sanders). Wel eentje van Ali, om te testen.
Nee, en slijmprop ook nog niet kwijt. Zelfs de voorweeën die er gisteren tenminste nog een beetje leken te zijn, zijn weer weggeëbd. Volgens mij wordt dit een olifantendracht...