Ik heb nu Magnesiumhydroxide teva, pds is nooit vast gesteld maar ik rond de menstruatie nooit, op vakantie nooit, bij de zwangerschap nooit en zomaar tussen door nooit. 8 / 9 dan wat ik hier ook niet 4 / 5 dagen is mijn max dan moet ik echt, grootste nadeel ik zit dan lang heel lang. Los jij met pds wel in 1x alles, hoor ook dat je dan aan de dunne kan gaan lijkt me nog erger
Vaker, als de kurk er eenmaal af is heb ik een dag dat ik echt thuis moet blijven want dan ga ik soms wel tien keer op een dag (eerste uur vijf keer).
Nee, nooit leeg, bedenk maar eens wat je eet in 4 dagen, dat krijg ik na 4 dagen geen beweging niet uitgepoept. Dan, en dit is echt genant, als ik zo lang niet ben geweest en ik ben eindelijk aan de beurt kan ik een WC verstoppen. Op mijn werk 1 x echt gebeurd, ik moet echt tussentijds doorspoelen. Maar heb echt wel regelmatig gehad dat de pot vol met water liep en gelukkig alles door de druk toch nog mee ging. Thuis meermaals verstopping gehad, je voelt je dan echt zielig.
Heel herkenbaar hoor, vooral die plateau's toiletten zijn erg, tijdens mijn zwanger best vaak bij mijn collega/vriendin geweest die heeft een wc dat het gelijk plonst die zijn beter. Zwangerschap was thuis proberen niks kunnen, 8 km naar haar rijden om carpoolend naar het werk te gaan en na 3 km voelen ik moet nu echt poepen, heb heel wat keren sorry tegen me vriendin/collega gezegd in die tijd
Zou komen omdat jij heel veel van boven laxeert, ik zou daar gek van worden, het gevoel geen controle meer te hebben brr. Nee zit wel eens 3x per dag een half uur maar dan heb ik enigsinds controle
OH ECHT, wij (vriend en ik) voordat we gaan wandelen dan nog geprobeerd. Halverwege wandeling van 11 KM aandrang voelen en dat begint de ellende, midden op de heide, geen boom of bosje te zien. Tja dan moet ik gaan zitten en het weg proberen te puffen. Of bij een korte wandeling.. ik heb 1 keer echt haast voor hem uit moeten rennen. Wat voel je je toch klein zodra je maar het vermoeden hebt in je broek te poepen. En dan denk ik "lieve sluitspier, nu mag je aan het werk, hetzelfde als alle dagen ervoor blijf dicht!!" @RE080219, excuses voor de topic vervuiling, terug naar je herstel en killerbody die straks heerlijk in string bikini langs het strand paradeerd, terwijl ik op mijn badhandoek jaloers zit te wezen, nog 3 keer naar mijn vetrollen kijk en een zak chips naar binnen zit te werken hahahaaha (ps, laat je wel even weten of het gelukt is )
@RE080219, als je buikspieren het lachen aan kunnen kan ik dit (helaas) wel aan vulllen, zo herkenbaar namelijk.
Oh ik amuseer me kostelijk, kwebbel gerust verder! Zullen we afspreken dat we de poeptalks weer gaan indammen zodra ik bevallen ben? Nog geen schot in de zaak, overigens... Ga nu maar even een dutje doen denk ik. Lang leve de morfine #behalvedanquaconstipatie
Jij wandelen ik met de racefiets weet precies hoe je je gevoeld heb op die heide, dagenlang komt er niks en eenmaal op je hurken druk je je endeldarm die na 4 dagen overvol is helemaal leeg waardoor ff snel gaan een stief kwartiertje squatten word. Ik heb dat vooral als we niet thuis zijn, bijvoorbeeld fiets weekend limburg. Kan doen en laten wat ik wil maar raak niks kwijt op het toilet, na 70 km een sanitaire stop moeten maken en naar me vriend kunnen fluisteren, peletonstocht ik kan echt niet aan de rand vd maisveld ik moet er echt in. En dan sta je daar alleen in je sporttop, en dan komt er natuurlijk een baksteen uit. Of met 2 gezinnen op de camping afgelopen zomer, moet bij elkaar verzameld en die klysma gezet, 1ste half uur niks geen aandrang, daarna rommelen. Vriendin herkent het en zegt dan ik denk dat we moeten gaan wandelen. We komen een bakje tegen en ze vraagt me nog, Su kunnen we even gaan zitten rook ik een peuk. Gaat allemaal goed aandrang was er niet. We lopen verder was denk 10 minuten nog naar het toilet gebouw, ik maakte nog een grapje van nou als ik ga zitten loop maar weg dat gaat wel even duren. Maak nog 5 stappen en kan niks meer AANDRANG zo heftig, stond krom vd pijn het zweet brak me uit, kon alleen zeggen ik haal het niet meer ik moet nu. Ik dook de struiken in met het idee de hel gaat los barsten maar nee 3 kwartier later kon ik amper op mijn benen meer staan maar was ik verlost.
Oh echt he, het is echt te naar! Achteraf lachen we erom, maar het moment zelf, vreselijk. Edit: ik zit dus rond mijn eisprong, en hoppa bij mij is het feest. Sinds gister al 4 x geweest en voel dat ik nog steeds niet klaar ben. (maar wat dacht je van sex, als je al zo lang niet bent geweest)
Ik heb het inmiddels uit gepraat met mijn vriendin maar omdat het zolang duurde kwam ze kijken begrijpelijk maar toen kon ik echt niks meer, schaamde me zo erg. Jij nu aan de dunne of kan je je juist niet goed legen en zit je op keutels. Zeg je eerlijk liever niet, erna ben ik voor alles in maar ik hoop dan man dan vriend lief even niet wil.
Gun het haar zo, die operatie is al mega heftig en dan krijg je dit er nog even bij, dat gun je niemand.
Precies dat! Had een collega die er ook last van had maar ook een gastric had gehad, die had een dumping en obstipatie in 1, ze lag half in de wc was echt heel naar voor haar. Ik heb het liever ook niet en na 10 jaar weet hij het inmiddels wel
Vriend ok, maar dit was mijn vriendin en weet ze het dat ik soms stenen kakt ja, maar ik had inmiddels zoveel ruzie met mijn zomerjurkje dat ik die ook uit had gedaan, en als je je hand niet vd boom wilt halen vd pijn in je benen en je de kont niet kan verbergen hoef ik jouw niet te vertellen wat ze zag.