Na een stortbevalling van luttele minuten is geboren om 20:43, onze kleine Billy Bolus King, afgekort BB. Alle effort mocht niet baten, met nog geen pond aan geboortegewicht is hij gewoon te klein om bij ons te blijven. Ga maar gauw naar je broertje, kleine jongen, waak maar over hem...
Om dankbaarheid te tonen aan de pepers die hem op de wereld hebben geholpen, onze zoon: La tercera caca (Spaans voor ‘de derde drol’)
Is hij al in de maak Voor de 4de rookt me vriendin een peukie voor je nom die maar miss kent haar sigaretten bijnaam
Tune net in heb alles gelezen, wat een cliffhanger. Rip Kurk en Billy, in afwachting van Mr. Hankey. Let weer op je buikspieren. En meid echt, die appjes fantastisch! Tranen langs me wangen van het lachen.
Dit kan écht niet!!! Mijn man vraagt me wat er toch met me aan de hand is...! Zit hier te schateren... Die appjes, dit kan gewoon écht niet!! Zet hem op voor de brusjes!! Come on, you can do it!
Dit topic is wel dé kans voor Nelson Mandela om een postume bijdrage te leveren. Hij staat al op het perron...
BB King ♡ weer zo'n klassieker! Een van de beste gitaristen ever. Ook samengespeeld met bijv John Mayer. Wat een eerbetoon weer!
Echt, dit hè! La Terzera en Mr. Hankey blijven vooralsnog lekker warm in mama’s buikje zitten maar ook al ben ik natuurlijk nog láng niet leeg, ik voel me wel degelijk een stuk beter al nu Kurk en BB King het strijdtoneel verlaten hebben. Echt bizar hoeveel ervoor nodig is om zo’n standaard lichaamsfunctie succesvol te laten verlopen. Dit is de score na vier dagen bisacodyl slikken (in tabletvorm 150mg) en twee zetpillen. Terwijl m’n dieet altíjd al orthodox is afgestemd op deze moeilijkheden.
Wees blij dat kurk en bb king geen stenen waren. Om jouw leeg te krijgen zijn nog wel een paar extra sessies nodig