Daar gaan we dan! (Plastische chirurgie)

Discussie in 'De lounge' gestart door RE080219, 23 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Als we nu allemaal heel hard voor je gaan duimen

Het moet je lukken

2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Komt wel. Het moet gewoon! Maar zou je na je herstel niet weer eens naar de arts voor een endoscopie of colonscopie? Of heb je het inmiddels wel gehad. (Herkenbaar ben zelf ook binnenste buiten gekeerd. Heb je wel eens zo een mri gehad waar je zo een fluorescerend dranje voor moest drinken. Dat ze je hele spijsverteringskanaal nakijken?

3. Dizzle

Dizzle Niet meer actief

Wat balen dat het niet gewerkt heeft! Misschien zit de ontlasting nog in de darmen, dan doet een klysma niks. Dan moet je echt van binnen de strijd aan

En morgen even de hap bellen? Misschien hebben ze nog een wondermiddeltje? Zo kun je niet doorgaan, heb echt met je te doen!

4. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Hap stuurt je vaak door naar het ziekenhuis

Kan wel maar in het weekend ook niet alles met de weekend dienst die ze draaien

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik zou ook zeker denk ik even de HAP bellen. Hier moet je toch beroerd van worden joh. Hoeveelste dag is dit?

Ginette1991 vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dag 11 vandaag?
    Bel echt even hoor! Er zit letterlijk nog een bevalling aan te komen zo!

7. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Gisteravond 10 ze is haar 11de dag in gegaan en dat ze wat gepoept had is ook al weer 2 misschien wel 3 dagen geleden

8. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Ben even onder een steen gekropen van ellende. Nog steeds niks, inderdaad. Ja, met hangen en wurgen half op de kop op de pot één kiezelsteen einde ochtend na zes bisacodyl tabletjes gisterenavond, én zes vanochtend, én een zetpil. Inmiddels last van schouders en nek van het vól zitten.

HAP doet niks, die wilden me advies geven over vezeltjes eten en als ik er dinsdag nog last van had kon ik heel misschien wel een beetje movicolon krijgen “maar daar moest ik wel mee oppassen hoor”. Dit land, écht ik zweer je.

Laatste keer goed naar het toilet was inderdaad dinsdag de zesde ‘s avonds laat. Probeer me er maar aan vast te houden dat er nog nooit iemand dood is gegaan aan obstipatie en dat het er vroeg of laat toch echt uit moet komen...

Suzie01 vindt dit leuk.
  9. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Wat een ellende. Dood gaan vd pijn.

En door alle pijn kan je niks meer

10. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Staat dit je herstel niet in de weg?
    Dat de hap niks doet snap ik eigenlijk niet. Als ze je met dit probleem al niet helpen waar dan wel mee?

Neuzeke vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik zou gewoon echt even meer op je strepen gaan staan hoor en gewoon blijven bellen. Daar zijn ze immers voor! Laat ze maar goed merken hoe wanhopig je bent maar vooral: hoe enorm veel last je er van hebt.
    Echt belachelijk hoe ze je af wimpelen zeg. Tjonge.

Suzie01 vindt dit leuk.
  12. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

belachelijk hoe de zorgverlening is.

Zo,n zelfde geintje met mij vriendin mee gemaakt, die ging out op het toilet vd pijn maar dat werd direct een ziekenhuis opname.
    Nu met de corona telt hoeveel pijn en last je hebt schijnbaar niet meer.

13. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.045
    16.559
    113
    Je hebt ook grote klysma’s hè. Die kreeg ik tijdens mijn eerste zwangerschap. Dat werkt veel beter dan die kleine

D2B95A7D-44F1-4BC3-94E3-7B5C96E2B514.png

Neuzeke en Suzie01 vinden dit leuk.
  14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.040
    15.635
    113
    Nabij Utrecht
    Ik kreeg toen anaal iets ingespoten.
    Binnen 15 min zat ik op de pot en kwam alles eruit.
    Er is dus zeler wel iets anders om te proberen, maar dan moet dat k%##$ zhuis (hap) wel ff meewerken.

Ysabella en Suzie01 vinden dit leuk.
  15. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Ze heeft al microlax gebruikt.

Smerig feitje als je te vol zit met poep en het komt er rectaal niet uit... dan zoekt het een andere weg en kun je het zelfs uit kotsen, maar dat is wel heel erg extreem!

16. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.294
    23.426
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    En er is zelfs een hoogopgaand klysma. Dat doet het echt wel. Maar ja dan moet je wel naar de HAP mogen.

Ysabella en Neuzeke vinden dit leuk.
  17. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Misschien is iets van lijnzaad of watermeloen eten? (Werkt heel laxerend bij mij tenminste).

18. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Daar moet je echt niet aan denken

19. Novi

Novi Niet meer actief

Wat ontzettend naar zeg. Kan je vriend anders niet voor jou bellen? Ik kan me voorstellen dat als je je zo ellendig voelt je geen strijd aan gaat met de assistente. Voor een partner is het dan makkelijker om door te duwen tot ze je echt helpen. Sterkte!

20. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    de poepdokter'. Molenaar noemt tien dagen het maximum: "Daarna moet je opgenomen worden, want dan loop je de kans dat de endeldarm scheurt.

Echt meid sta op je strepen en ga naar de HAP!

einad en Suzie01 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina