Blij voor je dat je darmen weer werken! Hopelijk niet te beroerd door al het shit dat je daarvoor moet innemen?
Mocht je weer geopereerd moeten worden en dit probleem krijgt zou ik toch vragen om clean prep. Als dat niet werkt dan eet ik mijn schoen op. Dan ben je als het goed is ook in 1 keer leeg en krijgt het niet weer de kans om zo verstopt te raken
Gisteravond laat even zodra de boel echt begon door te lopen ja, misselijk en krampen. Maar dat gevoel is me niet onbekend, dat is gewoon even volhouden en nog een paar keer terug naar de wc wandelen.
Ik ga die de volgende keer zeker bij vragen. Zal nog een paar maanden duren maar heb nog een tweede ronde te gaan natuurlijk en dit wil ik echt geen tweede keer meemaken. Dank je!
Nu je weer wat leeg bent willen we natuurlijk wel weer de foto's zien waar het eigenlijk om draait. Hoe ziet de buik eruit
Oh wat heerlijk om te lezen dat het gelukt is! Fijn. Nu verder herstellen. Hoe gaat het met de wonden?
Mogelijk ook even noteren wat je nu allemaal al heb moeten gebruiken zodat het op gang komt. Kan zeer zeker helpen dat je de volgende keer clean prep krijgt anders krijg je weer de goed bedoelde adviezen van de arts dat je maar een zakje movicolon moet gebruiken.
Slik natuurlijk morfine dus de pijn wordt enorm gedempt maar qua operatiepijn is het gewoon heel goed te doen nu eigenlijk. Wonden helen goed, incisies zijn allemaal afgeplakt met van die ‘schilderstape’ en verder heb ik een lading gaatjes van de liposculptuur/-filling waar wat korstjes op zitten maar heelt gewoon prima. Dit valt me echt honderd procent mee moet ik zeggen, had véél erger verwacht nog zo kort na de operatie.
Foto update. Kan bijna rechtop staan, zo fijn. Begin een beetje vorm te zien, zo fijn. Karma though: ik ben ongesteld. Dit verzin je toch niet.
Prachtig, ziet er echt goed uit, je wondgenezing is echt heel goed! En wat een mooie huid heb je. En dan maar alles laten lopen dacht je lijf!
Ik heb 't zien gebeuren bij iemand. Niet door een gewone verstopping, maar toen de darmen door darmkanker niets meer door konden laten. Dus ja, het kan.