OMG OMG OMG IK KAN DIT GEWOON AAN! En dan niet omdat ik schijt aan de wereld heb, maar omdat ‘ie daadwerkelijk stáát. En over een paar maanden zijn die armen en benen ook gedaan, OH. MY. GOD.
Wow just WoW! Mag ik zeggen dat ik vind dat je er geweldig uit ziet, ik snap dat je zelf je beweegredenen hebt om ook armen en benen te doen maar wat mij betreft zie je er nu al helemaal “af” uit!
Ik lees al een poosje stiekem mee, en je ziet er prachtig uit. Wat ik je ook nog wilde meegeven is dat je niet moet vergeten dat je dit figuur zelf voor elkaar hebt gekregen. Jij bent degene die je gewicht hier op dit punt hebt gekregen. Dit figuur zat er al en dat heb je volledig zelf gedaan. Dat is onwijs knap. De operaties die je nodig hebt gehad zijn alleen om schade weg te halen, maar de prestatie is geheel de jouwe. Als je trots straalt in je bikini wees dan trots op je eigen prestatie en niet op het knappe werk van de artsen. Die hielpen je alleen te worden wat je al was.
Wat lief! En absoluut waar. Dit is één van de aspecten die ik overigens op voorhand ook uitgebreid met m’n psycholoog besproken heb. Dat dit nieuwe lichaam geen ‘product van een arts’ is, maar MIJN lichaam, waar IK hard aan heb gewerkt en waar ik trots op mag zijn. De arts helpt alleen een beetje om het zichtbaar te maken. Natuurlijk een beetje zwart/wit het is best een kunstje immers wat die plastisch chirurg presteert. Maar ik eigen mezelf inderdaad zeker de kudo’s toe.
Jemig woman! Je man mag wel een tent mee nemen naar het strand om je in te verstoppen! Looking gooooood!