Uiteraard! Onderdeel van zijn takenpakket als De Echtgenoot natuurlijk. Hij heeft een fantastische smaak en daarbij is dat ook zíjn eyecandy natuurlijk. Als iemand van jullie toevallig nog Hunkemöller bonnen heeft liggen die jullie niet gaan besteden, ik heb eventueel wel interesse in overname!
Uhhhh kijk eens op Socialdeal of Wowdeal... Daar kun je Hunkemuller bon van 25 euro kopen voor 9,95...
https://www.socialdeal.nl/deals/midden-limburg/hunkemoller/waardebon-ter-waarde-van-25-50-75-of-100-euro-te-besteden-op-het-hele-assortiment-van-hunkemoller-stijlvolle-lingerie-en-badkleding-van-hoge-kwaliteit-nov-2020-amsterdam-twee-amsterdam-midden-limburg/ Moet je wel ff account aanmaken... Maar de moeite waard dacht ik me zo
Mischien komt ie nog? De Memberday korting is geldig van 27-05-2021 tot 30-05-2021 en is niet geldig op de Lelo collectie. De korting is ook geldig als je een afspraak hebt in de winkel of een bestelling via Click & Collect doet. In combinatie met Aanbiedingen tot -30%. De korting is niet te combineren met andere kortingen en/of promoties. *Korting is geldig t/m 31-05-2021. Geldig op geselecteerde artikelen, zolang de voorraad strekt.