Daar gaan we dan! (Plastische chirurgie)

Discussie in 'De lounge' gestart door RE080219, 23 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.806
    32.714
    113
    Maar volgens mij vraagt ze niet wat wij ervan vinden toch? Ik heb er ook zo mijn ideeën bij, maar ts heeft haar beslissing genomen, dus waarom zou ik hier dan iets negatiefs komen melden? Schiet niemand iets mee op.

    Ze was enthousiast, wil haar verhaal kwijt en dan denk ik in dit geval, als je niets liefs kunt zeggen, zeg dan niks.
     
    TotalBella, Lafelife, Nehneh en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. Loveloes

    Loveloes Niet meer actief

    Helemaal mee eens. Kritische reacties worden in dit topic meteen afgebrand. Terwijl er genoeg redenen zijn om hier kritisch te zijn.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  3. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Nee, ik heb het hele topic gelezen.
    Maar ik kom hier geen kritische vragen stellen om jou verantwoording af te laten leggen. Maar mijn punt is dat ik vind dat je daar op berekend moet zijn dat er mensen zijn die dat wel doen.
    En ik vind overigens niet dat de reacties van selina nogwat netjes of constructief zijn. Maar de felheid waarmee (niet alleen door jou, TS) ook andere kritische noten weggezet worden, vind ik niet fair.
    @suus1983 Ik snap wat je zegt, maar persoonlijk vind ik dat er best kritische opmerkingen geplaatst mogen worden, ook al wordt daar niet om gevraagd.
     
    RE080219 vindt dit leuk.
  4. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.806
    32.714
    113
    Als ze om jouw mening zou vragen misschien, maar dat doet ze niet. Ts is degene die kritisch mag zijn, het is haar leven en haar beslissing.
     
    Iertje81 en RE080219 vinden dit leuk.
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.806
    32.714
    113
    Ik zie de toegevoegde waarde niet zo.
     
    Nehneh, Claprose en Nellie4 vinden dit leuk.
  6. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Dat kan, dan verschillen we daarin van mening;)
     
  7. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.806
    32.714
    113
    Wat is volgens jou de toegevoegde waarde van kritische opmerkingen in dit stadium dan? Aangezien alle plannen al rond zijn , de datum gepland is etc?
     
  8. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Voor zover ik op de foto's in je crowdfunding actie kon beoordelen ben je eigenlijk gewoon een hele mooie vrouw. Ik kan me voorstellen dat je iets aan je overtollige vel wil laten doen nadat je enorm bent afgevallen, en na meerdere zwangerschappen. Wat ik persoonlijk dus écht niet kan begrijpen is de noodzaak voor talloze operaties, en fillers etc.
     
    YaelStone, citroenrasp en RE080219 vinden dit leuk.
  9. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.449
    4.620
    113
    Lipofilling is lichaamseigen, niet te verwarren met fillers. ;) En de reden daarvoor is overigens dat ik gewoon géén billen meer heb. Alleen maar loshangend vel. Vel dat zich op de billen slecht laat corrigeren zonder dat het opgevuld wordt. En idem wat betreft de borstvergroting. Ik heb domweg geen borsten meer, alleen nog vel. Zouden deze gelift worden, dan hou ik nog minder dan niks meer over. Vandaar, dus. :) Dank je wel voor zo’n constructieve vraag! En ook voor je compliment betreft m’n algemeen voorkomen, haha. Is toch fijn om te horen, al kan ik mezelf zo niet zien.
     
  10. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Of dat voor TS meerwaarde heeft, weet ik niet. Ik verwacht niet dat iemand haar hier op andere gedachten brengt inderdaad.
    Maar ik vind het voor een forum van meerwaarde als er ook minder welgevallige meningen gedeeld mogen worden, dat bedoel ik.
     
    Jess93 en Loveloes vinden dit leuk.
  11. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Oh wauuw lieverd! Ik lees het nu pas...

    Maar wat tof dat je dit gaat doen! Je hebt een droom en je gaat er keihard voor! Hoe tof is dat! ❤️

    Ik wens je heel veel geluk! En mocht je een blog starten lees ik heel graag mee!
     
    RE080219 vindt dit leuk.
  12. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.406
    4.729
    113
    Weet je dat ik me echt verbaas dat dit topic door jou is? Wat ik me kan herinneren van je foto’s denk ik: volgens mij ziet zij er gewoon ontzettend goed uit na alle zwangerschappen. Prima figuur. Maar zo zie je, kleding bedekt en je kan je dan alsnog niet gelukkig voelen in je eigen lijf. Ik vind het nogal wat hoor, als ik het allemaal lees. Maar ik wens je veel succes en hopelijk heb je na elke operatie een goed herstel!

    Ben nog wel stieken benieuwd hoe je man erin staat. Vooral dat hij straks moet meemaken dat je toch wel pittige operaties moet met een heel herstel. Lijkt me lastig vanaf de zijlijn en hij vindt je toch wel goed zoals je bent (lijkt me dan :p). Juicht hij het vanaf het begin volledig toe?
     
    RE080219 vindt dit leuk.
  13. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Kritische vragen stellen is juist goed. Leert je nadenken/zelf reflecteren. Alleen de reacties (niet alleen in dit topic) van Selinajolie vind ik persoonlijk not done. Als je een mening hebt prima echter de manier waarop zij dat schrijft is niet netjes. Vooral haar 2e post in dit topic. Ze staat ts gewoon uit te lachen. Waarom moet dat?? Nergens voor nodig toch?

    Wie is er hier een pestkop op zp als ik vragen mag? Ik mis blijkbaar iets? :oops:
     
    Bellybell, citroenrasp, suus1983 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.449
    4.620
    113
    Ik stuur je de link zodra ‘ie in de lucht is. ;) xxx
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  15. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.449
    4.620
    113
    In de kleren lijkt het heel wat, roep ik al jaren. ;)

    Mijn man vindt me prachtig. Hem stoort het totaal niet, ik ben in zijn ogen perfect zoals ik ben. Hij wil alleen net zo graag als ik, dat ik mezélf kan gaan zien zoals hij me ziet. Staat dus niet enkel achter me, maar bovenal náást me. Het gebeurt met mijn lichaam, maar het is ónze reis. Ons oh zo grote gezamenlijke doel. Klinkt bijna zweverig dit hè. Maar het is werkelijk zo. Mijn man is gewoon nogal fantastisch. Enzo. :oops::)❤️
     
  16. Beukenhaag

    Beukenhaag Fanatiek lid

    17 mei 2020
    1.433
    1.607
    113
    Maar de kans dat je jezelf na alle operaties wel zo gaat zien is toch niet zo groot? Of is dat niet het uiteindelijke doel?

    Succes met alles!
     
    RE080219, citroenrasp en Paardenbloem vinden dit leuk.
  17. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.399
    113
    Vrouw
    Het is niet alleen een operatie he. Ze loopt ook bij een psycholoog. Daarbij word je altijd goed begeleid bij dit soort dingen. Juist omdat het ingrijpend is, TS weet dat ook en heeft er goed over nagedacht en gesproken. En duurt vaak wel eventjes dat jezelf ziet zoals andere je zien. Dat is een heel proces. Daarom zijn voor/na foto’s een blog bijhouden ect ook zo belangenrijk
     
    Bellybell, Iertje81 en RE080219 vinden dit leuk.
  18. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.449
    4.620
    113
    Ik denk dat het onmogelijk is om uit te leggen hoe ik ‘denk dat ik mezelf ga zien’. Ik verwacht niet dat ik er uit kom te zien als een Victoria’s Secret model. Natuurlijk niet. Ik verwacht dat ik een broek aan kan trekken zonder panty. Dat ik een BH kan dragen waar niet alleen maar een velletje in hangt. Dat ik in de zomer een bikini aan kan waar niet bij iedere stap alle drellen heen en weer klapperen. Dat ik een shirtje met een open rug aan kan. Of mouwloos, zonder dat m’n armen tegen m’n ribbenkast flapperen. Dit is niet alleen maar esthetisch. Dit is ernstig fysiek discomfort en een zware psychologische belasting. Mijn lichaam hoort niet bij mij. Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen...
     
    maartje84 vindt dit leuk.
  19. Beukenhaag

    Beukenhaag Fanatiek lid

    17 mei 2020
    1.433
    1.607
    113
    Ik snap het wel. Bedankt voor de uitleg.
    En nogmaals succes met alles. En hopelijk brengt het je fysiek en psychisch de rust die je zoekt.
     
    RE080219 vindt dit leuk.
  20. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Ik ben een stille meelezer maar wilde toch even reageren, wat fijn dat het er nu door is!
    Het is zo belangrijk jezelf goed te voelen in je lichaam!

    Krijg je na de operaties ook nog begeleiding van je psycholoog? Het lijkt mij ( maar dit is totaal nergens op gebaseerd hoor en een complete aanname) dat je misschien ook wel weer aan je nieuwe zelf moet wennen en je bv moet leren niet meer die shirts met lange mouwen standaard te pakken ect.
    Ik ben een hele tijd geleden 10kilo afgevallen en ben daarna nog maanden lang blijven hangen in mijn vorige maar bijvoorbeeld, kon ik weer dat klotepashokje uit omdat ik geen maar XL meer had maar een M:o:
     
    RE080219 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina