Daar gaan we dan! (Plastische chirurgie)

Discussion in 'De lounge' started by RE080219, Nov 23, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. artie

artie Fanatiek lid

Sep 27, 2021
    3,676
    4,020
    113
    Female
    Ziet er goed uit!
    Succes met je herstel!

RE080219 likes this.
  2. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

Dec 10, 2018
    2,522
    4,780
    113
    Nee, dat was ik niet. Dat lipoedeem is bij mij ontstaan toen ik weer aankwam voor deze operatie… Gewoon echt één plek boven de knie. Wel aan beide benen.

maartje84 and Magnolia29 like this.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    He bah wat naar! Ik zou zeker nog even overleggen of die 'plek' niet alsnog weggehaald kan worden, aangezien lipoedeemvet kan groeien als je hormoonhuishouding veranderd. Maar eerlijk is eerlijk; je ziet er nu al prachtig uit. Wat een fantastisch resultaat!! :thumup:

RE080219 likes this.
  4. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Jeeeeemig wat een toestand haha, Nja veel succes! En hoop dat het snel minder word!

RE080219 likes this.
  5. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Haha jij wordt mooier en mooier maar de operatie lag jouw darmen wel erg stil, hopelijk blijf je dat nu bespaard.

Kijk jij hebt de top baan, krijgen ze straks een super lekker wijf aan het werk hahaaha. Stonden ze er positief tegenover.

6. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Wat super mooi alweer! Hoe voel je je nu?

7. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

als je zulke dingen alweer zegt voel je je goed

8. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

kun je nu wel zelfstandig douchen en plassen en misschien wel poepen. Niet zitten maar gehurkt boven de pot.

9. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

Dec 10, 2018
    2,522
    4,780
    113
    BREAKING!!

Ik heb gepoept. :D Moeiteloos deze keer, maar één keer een dubbele dosis laxatia gehad.

LizMe, maartje84, Asil and 10 others like this.
  10. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

Dec 10, 2018
    2,522
    4,780
    113
    Ze wisten tijdens mijn sollicitatiegesprek al dat ik geopereerd ging worden want heb toen besproken dat ik die operatie dus zou verzetten maar dat dat er wel aankwam. En ja, ze wisten ook wát voor operatie. ;) Ik heb daarin geen geheimen, denk dat de hele organisatie het wel wist. Best cool want dan kom je er ineens achter hoeveel mensen eigenlijk wat esthetisch hebben laten doen of het overwegen. Bleek echt een doorbroken taboe. Zo leuk.

zwaaistaart, Gewooniemand and Suzie01 like this.
  11. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Wat zou dat een lekker gevoel zijn geweest.

12. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Niet voor de operatie maar het is zo mooi om te horen dat er nog bedrijven zijn die om hun medewerkers geven.
    Je moet toch een gezegend mens zijn, een nieuw lijf, lege darmen en de zekerheid dat je straks met een nieuw lijf een mooie baan met vast contract krijgt.

13. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,490
    225
    63
    Ik ben jaloers op jouw billen:D
    Ik zou ook zo graag nog mijn achterkant laten doen, maar na mijn fleur de lis en borstlift afgelopen september ben ik helemaal genezen:cry: wat een zooi pffff
    Veel beterschap!

Suzie01 and Mapje like this.
  14. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

Dec 10, 2018
    2,522
    4,780
    113
    Niet goed gegaan, je lift?

15. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,490
    225
    63
    Nou bijna alles is opengescheurd.. Ik bleef maar infecties krijgen. Vacuümpomp erop gehad en de buik is sinds eind januari helemaal dicht, maar breed en lelijk litteken en de navel is helemaal uitgerekt dus dat wordt sowieso nog gecorrigeerd. En de borsten waren eindelijk dicht een paar weken geleden maar nu weer een stukje open door een schimmelinfectie:( Maar buiten dat is het wel allemaal mooi en strak geworden:roflmao:
    Maar ik durf dus echt niet meer. Ben nu al doodsbang voor de littekencorrectie..

16. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Hoi Joyce dat is allemaal heel heftig.

Dat je je nu zorgen maakt voor de volgende operatie is ook niet zo gek.

Maar hoe kan de arts het zover laten komen. Met een goede nazorg had je mijn idee wel wat kunnen voorkomen.

Is het resultaat van je buik en borsten wel wat je er van verwacht had.

Liggen je blaas en darmen nog wel goed.
    Jouw buikklachten heb ik ook gehoord bij iemand met een blaas verzakking.

Pas nadat haar blaas opgehangen was en ze geen blaasontsteking had en gewoon kon poepen ging het herstel beter

17. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

En die billen wie is daar nu niet jaloers op

18. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

Dec 10, 2018
    2,522
    4,780
    113
    Oh jakkes, ja, kan me voorstellen dat je er dan wel van genezen bent om nog een keer wat nieuws in te plannen… :eek: Heb je wel preventief antibiotica gehad? Die slik ik nu wel, hoge dosis, omdat de snedes in de lies eigenlijk standaard ontsteken. Zelfs mét antibiotica. Daar verwacht ik dus nog wel een beetje ellende mee…

Suzie01 likes this.
  19. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,490
    225
    63
    Ja weet je ik heb wel een goede nazorg gehad maar er had zeker iets voorkomen kunnen worden.. heel waarschijnlijk ligt het aan mijn medicatie voor mn ms, maar zeker weten weet je het nooit. Dat zullen we wel zien bij de volgende operatie want dan krijg ik een poedertje zodat die medicatie uit mijn lichaam is (anders kan deze 2 jaar in mn lichaam blijven) maar ik had misschien preventief antibiotica moeten hebben en de neuroloog had dit moeten weten van de medicatie..
    Over het resultaat buiten de littekens om ben ik zeker tevreden!
    Volgens mij heb ik geen blaasverzakking..

20. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,490
    225
    63
    #1220 Joyciejj, Mar 21, 2022
    Last edited: Mar 21, 2022
    Niet preventief antibiotica maar achteraf had dat waarschijnlijk wel gemoeten dus dat ga ik ook nog zeker aankaarten daar! Maar voor deze operatie heb ik 2 keizersnedes gehad en verder niks, maar die zijn volgens het boekje genezen.. Wie verwacht dan dat het zo erg zou worden?

Ohhh doet dat niet heel veel pijn zo in de lies? Hopelijk blijft het goed gaan bij jou!

Share This Page