Nee, dat was ik niet. Dat lipoedeem is bij mij ontstaan toen ik weer aankwam voor deze operatie… Gewoon echt één plek boven de knie. Wel aan beide benen.
He bah wat naar! Ik zou zeker nog even overleggen of die 'plek' niet alsnog weggehaald kan worden, aangezien lipoedeemvet kan groeien als je hormoonhuishouding veranderd. Maar eerlijk is eerlijk; je ziet er nu al prachtig uit. Wat een fantastisch resultaat!!
Haha jij wordt mooier en mooier maar de operatie lag jouw darmen wel erg stil, hopelijk blijf je dat nu bespaard. Kijk jij hebt de top baan, krijgen ze straks een super lekker wijf aan het werk hahaaha. Stonden ze er positief tegenover.
kun je nu wel zelfstandig douchen en plassen en misschien wel poepen. Niet zitten maar gehurkt boven de pot.
Ze wisten tijdens mijn sollicitatiegesprek al dat ik geopereerd ging worden want heb toen besproken dat ik die operatie dus zou verzetten maar dat dat er wel aankwam. En ja, ze wisten ook wát voor operatie. Ik heb daarin geen geheimen, denk dat de hele organisatie het wel wist. Best cool want dan kom je er ineens achter hoeveel mensen eigenlijk wat esthetisch hebben laten doen of het overwegen. Bleek echt een doorbroken taboe. Zo leuk.
Niet voor de operatie maar het is zo mooi om te horen dat er nog bedrijven zijn die om hun medewerkers geven. Je moet toch een gezegend mens zijn, een nieuw lijf, lege darmen en de zekerheid dat je straks met een nieuw lijf een mooie baan met vast contract krijgt.
Ik ben jaloers op jouw billen Ik zou ook zo graag nog mijn achterkant laten doen, maar na mijn fleur de lis en borstlift afgelopen september ben ik helemaal genezen wat een zooi pffff Veel beterschap!
Nou bijna alles is opengescheurd.. Ik bleef maar infecties krijgen. Vacuümpomp erop gehad en de buik is sinds eind januari helemaal dicht, maar breed en lelijk litteken en de navel is helemaal uitgerekt dus dat wordt sowieso nog gecorrigeerd. En de borsten waren eindelijk dicht een paar weken geleden maar nu weer een stukje open door een schimmelinfectie Maar buiten dat is het wel allemaal mooi en strak geworden Maar ik durf dus echt niet meer. Ben nu al doodsbang voor de littekencorrectie..
Hoi Joyce dat is allemaal heel heftig. Dat je je nu zorgen maakt voor de volgende operatie is ook niet zo gek. Maar hoe kan de arts het zover laten komen. Met een goede nazorg had je mijn idee wel wat kunnen voorkomen. Is het resultaat van je buik en borsten wel wat je er van verwacht had. Liggen je blaas en darmen nog wel goed. Jouw buikklachten heb ik ook gehoord bij iemand met een blaas verzakking. Pas nadat haar blaas opgehangen was en ze geen blaasontsteking had en gewoon kon poepen ging het herstel beter
Oh jakkes, ja, kan me voorstellen dat je er dan wel van genezen bent om nog een keer wat nieuws in te plannen… Heb je wel preventief antibiotica gehad? Die slik ik nu wel, hoge dosis, omdat de snedes in de lies eigenlijk standaard ontsteken. Zelfs mét antibiotica. Daar verwacht ik dus nog wel een beetje ellende mee…
Ja weet je ik heb wel een goede nazorg gehad maar er had zeker iets voorkomen kunnen worden.. heel waarschijnlijk ligt het aan mijn medicatie voor mn ms, maar zeker weten weet je het nooit. Dat zullen we wel zien bij de volgende operatie want dan krijg ik een poedertje zodat die medicatie uit mijn lichaam is (anders kan deze 2 jaar in mn lichaam blijven) maar ik had misschien preventief antibiotica moeten hebben en de neuroloog had dit moeten weten van de medicatie.. Over het resultaat buiten de littekens om ben ik zeker tevreden! Volgens mij heb ik geen blaasverzakking..
Niet preventief antibiotica maar achteraf had dat waarschijnlijk wel gemoeten dus dat ga ik ook nog zeker aankaarten daar! Maar voor deze operatie heb ik 2 keizersnedes gehad en verder niks, maar die zijn volgens het boekje genezen.. Wie verwacht dan dat het zo erg zou worden? Ohhh doet dat niet heel veel pijn zo in de lies? Hopelijk blijft het goed gaan bij jou!