Daar gaan we dan! (Plastische chirurgie)

Discussie in 'De lounge' gestart door RE080219, 23 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

We blijven voor jouw positief die ellende gaat meevallen daar duimen we voor

2. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Kon je vrij snel na de operatie normaal plassen en de grote boodschap doen.

Heb je een foto van ervoor en erna

Medicatie kan zeker invloed hebben op de werking van antibiotica

3. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Nee dat verwacht je dan inderdaad niet… Echt balen. Wel blij dat het uiteindelijk de moeite waard is geweest!

Die liezen zijn geen pretje nee… :roflmao: Vooral omdat ik nogal lange benen heb en het drukpak dus eigenlijk aan de korte kant is. Het ‘plasgat’ trekt dus naar beneden terwijl het einde aan de knieën optrekt. Blijf dus de boel op de plek trekken steeds en je kunt je voorstellen dat dat HEUL voorzichtig moet. Ben wel blij dat ik lange steunkousen gekregen heb, die zorgen nog dat het rondom de knieën aardig goed blijft zitten. Ook al hadden ze me die helemaal niet correct aangetrokken en moest ik dat ook zelluf doen… :roflmao: Lig voornamelijk met een keukenhanddoekje tussen m’n benen zodat de huid in ieder geval niet kan plakken en irriteren. So far so good, lijkt nog niet te ontsteken.

4. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    #1224 Joyciejj, 21 mrt 2022
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2022
    ja eigenlijk wel! Had wel een katheter voor 1 nacht maar toen kon ik vrij snel zelf plassen. En de grote boodschap was 2 dagen later, dus ook snel, duurde wel een uur maar oke:roflmao: Had wel van die poederzakjes
    Maar die medicatie die ik neem staat ook in de bijsluiter als bijwerking infecties of zelfs sepsis..

Deze foto is van net voordat de buik helemaal dicht was.. ik verwijder hem straks weer
    Onder de borst zie je zo gelukkig niet;)

Zeebra, Zuul en Suzie01 vinden dit leuk.
  5. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Zit er letterlijk een gat in zodat je staande kan plassen.
    Moest dat ding uit toen je poepen Moest.

Plakken moet je echt voorkomen hoor.
    Krijg je daar geen gaas voor wat vocht opneemt.
    Soort van maandverband dat had mijn oma en vrienden om smetplekken onder hun borsten te voorkomen

6. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Wow wat een verschil.

Echt een super mooi resultaat.
    Daar mag je heel trots op zijn

Pff dat was kut zeg. Na de operatie er een uur voor nodig hebben om te poepen.
    Wat een bevalling moet dat zijn geweest

Nu weer gewoon dagelijks

7. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    ohnee dan is dat helemaal niet fijn als je lang bent! Welk drukpak heb jij? Niet echt fijn als je steeds alles goed moet doen weer, ook lekker pijnlijk. Jij krijgt hierna toch nog 1 operatie?

Suzie01 vindt dit leuk.
  8. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Niet naar het merkje gekeken. Denk dat ik dit pak ga vervangen door een eigen pak met lange pijpen zodra ik heb kunnen douchen. Van dat pak weet ik al dat ‘ie goed zit immers. ;)

In principe staat hierna nog één operatie voor mij op de lijst inderdaad. Maar denk dat die niet voor op de korte termijn gaat zijn. Het kunst- en vliegwerk om inkomstenderving te voorkomen is nu wel een beetje uitgeput immers haha. Ga dus eerst maar eens een (paar) jaartje(s) aankijken wat hiervan het eindresultaat is voordat ik beslis of er verder nog wat ‘nodig’ is. Vooral omdat m’n boobs en benen waarschijnlijk toch nog een re-do ‘moeten’ krijgen.

Joyciejj en Suzie01 vinden dit leuk.
  9. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Het mooiste van jouw is dat je zelf zo goed weet wat goed voor je is.

Mag je nu sneller douchen als bij de vorige ingreep

10. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Heb jij nu ook nog speciale kleding aan.

Zeker nu

11. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Ik mag gewoon douchen, maar durf het nu nog niet helemaal aan. Niet zozeer om het douchen, maar wel om het uit- en aantrekken van de drukkleding… Gelukkig stink ik nog niet. :rolleyes:

Suzie01 vindt dit leuk.
  12. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

#1232 Suzie01, 21 mrt 2022
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2022
    Was vanmorgen een hele toer om het uit te krijgen om ff lekker te ontlasten.

Dat gevoel voor humor is echt bijzonder, als zou je stinken wat dan nog, als je het niet uit krijgt krijg je het niet uit.
    Gewoon pas doen als je voelt dat je het aan en uittrekken kan kan.

Het optrekken langs een beschadigde huid is ook gewoon KUT.

Heb het bij mijn oma en bij een hele goede vriendin ook gezien, smet plekken onder de borsten en beide konden ze er niet lekker bij, moest ook een kompres onder. BH zonder beugel van katoen met badstof.
    Joyce mag ik het zo zeggen, bij jouw hingen je borsten een beetje en dat hadden oma en die dame ook. Zelf hielden ze ze omhoog en ik deed de kompressen eronder.

Voor jullie beide petje af dat je het heb laten doen. Als ik lees wat voor complicaties er bij kunnen komen en ts bij de vorige keer wat het ook nog eens met je darmen deed. Jullie hadden het er voor over en ik kan alleen maar zeggen.

Wat zijn jullie mooi geworden. En dan niet in de zin dat met borsten en buik als ze hangen niet mooi zijn maar gewoon het ervoor en erna plaatje.

Tegen mijn vriendin zeg ik nu al. Je bent 35 kg afgevallen je kan er nog niks aan laten doen ivm je kinderwens maar we gaan gewoon in bikini zonnen.
    Maar ik begrijp heel goed dat je als je in de spiegel kijkt je de bikini niet aan durft en pas na de operatie wel.

13. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.699
    3.491
    113
    Als je niet beschikbaar bent voor de arbeidsmarkt vanwege een medische ingreep dan moet je je alsnog ziek melden :) Als je ziek bent op de eerste dag al wordt misschien de WW zelfs afgewezen. Houd de website daarom even goed in de gaten.

edit: geen idee waarom dat duimpje mee is gekomen :roflmao:

RE080219 vindt dit leuk.
  14. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.699
    3.491
    113
    Vergeet niet dat alles nog opgezwollen en beurs is. Dit duurt even :)

15. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Ik kom als het moet wel aan m’n sollicitatieactiviteiten… Ziekmelden in de WW (vanaf de eerste dag, wegens burn-out) heb ik een keer gedaan en toen werd ik daar juist om berispt omdat ik wel gewoon solliciteerde. Ik hou het in de gaten, thanks daarvoor ;) maar als het goed is, is alles gewoon netjes gecovered.

Suzie01 vindt dit leuk.
  16. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    That’s true, ik wacht dus ook gewoon een aantal maanden af voor ik een sluitende conclusie trek. Maar er moet wel een wonder gebeuren wil dit uitkomen op een manier dat ik er echt happy mee ben. Ik accepteer wat is hè, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zet wel in op hoogst haalbaar.

Suzie01 vindt dit leuk.
  17. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Jullie mogen zo trots zijn als een aap met 7 lallende dat jullie het gedaan hebben.

Bij jouw misschien nog de benen en borsten
    Bij joyce nog een litteken correctie

Maar als buitenstaander zou ik zeggen geniet van het resultaat.

Jullie zijn zo mooi geworden.

En het uwv de ene heeft non stop gezeik. Ik had na 3 dagen bericht dat ik er recht op had en sollicitatie plicht vanaf 1 april. Ik moest maar even goed bepalen wat ik wilde.
    Maar als je netjes communicatie houd met het uwv zijn ze echt niet slecht

18. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.699
    3.491
    113
    Nouja, communiceer er iig duidelijk over. Ik weet dat er geen recht op WW bestaat als iemand niet beschikbaar is om te werken. Tenzij duidelijk overlegd. Vandaar :) Anders willen ze straks vanalles met terug werkende kracht. heel veel gedoe.

19. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Kan (obviously) nog niet helemaal rechtop staan, maar toch even een voortgangskiekje geschoten. Liezen zijn inmiddels goed ontstoken… Jemig wat is dat kl*te zeg!

C9AE0036-3A7E-4204-A312-DD8AD3296A9F.jpeg 6ED46289-E465-4752-A7A3-98F9F44F5892.jpeg

Biny, Zuul, Charmed72 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Goede voortgang! Ontstoken liezen kan ik me niets bij voorstellen maar lijkt me echt heel vervelend. Wat kun je er eventueel tegen doen? Beterschap hoor!

Deel Deze Pagina