Puregon en lengte van de naaldjes.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Yvontjuh, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvontjuh

Yvontjuh Nieuw lid

13 nov 2013
    2
    0
    0
    Hoi dames,
    ik mag vanaf vandaag gaan spuiten met Puregon aangezien Clomid geen effect heeft bij me.
    Ik heb ook diabetes en vroeg me af of iemand weet of er een reden is dat de naaldjes 12.7 mm zijn? Die worden er standaard bij geleverd maar je hebt namelijk ook naaldjes van 8 of zelfs 5 mm en ik ben behoorlijk slank en vind het prikken ivm mijn diabetes niet zo fijn, dus prik liever met kortere naalden. Iemand enig idee?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik spuit zelf menopur.
    Ik heb een grote mengnaald en een klein spuit naaldje.

De verpleegkundige die me de les gaf zei me wel dat je even speciaal om die kleine naaldjes moet vragen omdat ze vaak standaard de grotere mee geven wat dus lastiger en pijnlijker is.

Dus hier bij mij raden ze altijd aan om het in de apotheek van het ziekenhuis op te halen ipv je eigen apotheek juist daarom.

Het blijkt dus wel vaker voor te komen. Even anders je apotheek bellen en het voorleggen?

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Geen idee eigenlijk.. Ik zou het even met je gyn overleggen of je ook kortere naaldjes kan gebruiken.

4. Yvontjuh

Yvontjuh Nieuw lid

13 nov 2013
    2
    0
    0
    ja klinkt logisch... Ga et even navragen

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als je minder vet hebt, mag je hem er minder diep indoen (heb hetzelfde probleem gehad :))

Deel Deze Pagina