Hoi dames, ik mag vanaf vandaag gaan spuiten met Puregon aangezien Clomid geen effect heeft bij me. Ik heb ook diabetes en vroeg me af of iemand weet of er een reden is dat de naaldjes 12.7 mm zijn? Die worden er standaard bij geleverd maar je hebt namelijk ook naaldjes van 8 of zelfs 5 mm en ik ben behoorlijk slank en vind het prikken ivm mijn diabetes niet zo fijn, dus prik liever met kortere naalden. Iemand enig idee?
Ik spuit zelf menopur. Ik heb een grote mengnaald en een klein spuit naaldje. De verpleegkundige die me de les gaf zei me wel dat je even speciaal om die kleine naaldjes moet vragen omdat ze vaak standaard de grotere mee geven wat dus lastiger en pijnlijker is. Dus hier bij mij raden ze altijd aan om het in de apotheek van het ziekenhuis op te halen ipv je eigen apotheek juist daarom. Het blijkt dus wel vaker voor te komen. Even anders je apotheek bellen en het voorleggen?
Geen idee eigenlijk.. Ik zou het even met je gyn overleggen of je ook kortere naaldjes kan gebruiken.