Daar gaan we weer, nieuwe sprong..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Feilo09, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

zooo leuk joh als je eenmaal begint!! hier ook een goede eter!

2. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ja hier ook. wat ze zeggen van in het begin heb je het gevoel dat er meer naast gaat als erin gaat hier niet op. nee er mag niks naast bij hem. mond open kauwen doorslikken, niks uit spugen :p
    het wennen eraan duurde 1 dag. alles wat nieuw is, is ook goed. hij neemt 1 hap en dan leunt ie naar voren van; meerrr :cool:
    haha

erg he dat eenkennige.. hij doet het nu al maanden hier. soms vind ik het wel jammer want zelfs de opa's en oma's vind ie niet leuk. heel soms wel, maar net als nu in een sprong vind ie alleen mij leuk. en zn papa dan ook wel, alleen als ie door heeft dat ik weg ben krijst ie de hele boel bij elkaar

waar aan merken jullie dat er weer een sprong is, of hoe je het ook wil noemen :p

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Géén idee in welke sprong we zitten (zoon is nu 29 weken maar dit gedoe is al een tijd aan de gang, ben de tel kwijt!)
    , vermoed dat het al zo'n 5 weken is; elke nacht 2 à 3 keer wakker en het lijkt sinds gisteren een hoogtepunt te bereiken, hij lacht bijna niet meer, fronst z'n wenkbrauwen, is echt een klein pubertje.

Ik-ben-zo-moe. ZOOOOOoo MOE. :(

Hoh, ik vind het vandaag echt een opdracht hoor, zou het liefst lekker onder de wol kruipen, met oordopjes etc. haha...
    Kan 'm absoluut niet laten huilen, dan maar 10x de trap op en af.
    Zou 'm nog liever bij mij in bed nemen, maar dat durf ik niet ivm een wilde man (in z'n slaap).

Ga zo blij zijn als dit weer over is (het komt toch ooit goed he!!?) en we weer gezellig kunnen zijn!

Deel Deze Pagina