wanneer begon het bloeden?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Marieke15, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben aan het wachten op een miskraam, en vind eigenlijk dat het best lang duurt voor het bloeden begint. Ik heb positief getest op 26 oktober, en had mijn intake bij de vk op 13 november. Ik was toen ietsje meer dan 6 weken, maar er was niets te zien in de baarmoeder. Volgens de vk was het waarschijnlijk al in een heel vroeg stadium misgegaan, en was het een kwestie van wachten op de miskraam.

Inmiddels zijn we 2 weken verder, maar ik bloed nog steeds niet! Hoe lang duurde het bij jullie voordat het 'los' kwam?

Volgende week weer naar de vk, dus dan krijg ik vast wel weer antwoorden maar ik zou het ook wel fijn vinden om van jullie te horen wanneer het gebeurde. Ben ik te ongeduldig, of is 2 weken inderdaad al een hele tijd?

Marieke

2. evi 1981

evi 1981 Actief lid

20 nov 2007
    182
    0
    0
    omg nijmegen
    hallo marieke ik kan je geen antwoord geven op je vraag want ik heb een hele andere miskraam gehad.
    maar ik wil je veel sterkte wensen.
    x evi

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb ook een heel andere miskraam gehad... bij mij begon het met bloedverlies dat ik erachter kwam...

Het lichaam heeft tijd nodig om het af te stoten. Bij de een gaat dat heel snel.. bij de ander duurt dat langer en sommigen helemaal niet en zullen gecurreteerd moeten worden. De meesten moeten met een aantal weken terugkomen. Het kan zijn dat je een verwijzing naar de gynaecoloog gaat krijgen, maar dat hoeft niet...

Heel veel sterkte en succes! Het zal niet makkelijk zijn allemaal....

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Sorrie meis ik heb ook een hele ander miskraam gehad omdat ik ervoor al begon de bloeden. Ik wil je wel heel veel sterkte wensen

5. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo marieke,
    met 9 weken had ik een goeie echo. met 12,3 weken hoorde ik dat het hartje niet meer klopte en wellicht is gestopt met 10 weken en het kwam pas los met 13,3 weken. In mijn geval duurde het even voor het los kwam al met al bijna 4 weken!
    Heel veel sterkte!

6. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ik had een twijfelachtige echo met 6w2d, vruchtje was daarop pas 5w4d met een beginnende hartslag. Twee weken later geen hartslag meer en het was kort na de eerste echo gestopt.
    Volgens mijn huisarts komt in 90% van de gevallen de MK binnen 3 weken na afsterven van de vrucht op gang.
    Ik had het "geluk" dat dat de dag na de echo begon maar dat kan voor iedereen anders zijn.
    Als je het niet vertrouwd ga dan gewoon naar je VK of arts en stel alle vragen die je hebt, zij zijn ervoor om je gerust te stellen, wij kunnen alleen onze ervaringen met je delen.

Sterkte!

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Marieke,

Ik had de 13e ook slecht nieuws. bij mij alleen een leeg vruchtzakje.
    Ik ben vorige week weer terug geweest en kon kiezen uit pillen om het op te wekken of een curretage. Ik heb voor de pillen gekozen. Die ga ik maandag innemen. (eerder lukt me niet door alle drukte in eigen bedrijf).
    Ik dacht van de week dat het misschien vanzelf op gang zou komen maar dat is tot nu toe niet zo.

De VK vertelde mij dat het heel lang kan duren.
    Ik heb ook gelezen op internet dat je lichaam er rond 12 weken vaak pas achter komt dat de placenta ontbreekt (die zou op dat moment de hormoonhuishouding ovenemen) en dan pas de boel afstoot.

Ik hoop voor je dat je volgende week meer duidelijkheid krijgt via de VK en dat ze je alternatieven gaat aanbieden.
    Ik heb zelf voor de pillen gekozen omdat die me toch een beetje relaxter lijken dan een currretage (dat gaat soms onder narcose en dat vind ik zelf niet zo prettig).

Nou, ik wens je heel veel sterkte in elk geval.

liefs go4baby

8. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Dank jullie wel allemaal voor de antwoorden.
    Hier is het bloeden helaas nog steeds niet begonnen :( Ik wil dit hoofdstuk eigenlijk het liefst afsluiten en 'schoon' opnieuw beginnen. Gelukkig heb ik morgen weer een afspraak bij de vk staan, en dan moeten we maar eens kijken wat de opties zijn. Pillen of curretage lijken me beide geen pretje, maar om nóg langer te wachten tot het spontaan begint.... pffff. Lastig hoor.

9. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    ik heb gister een echo gehad was dus niet goed

is gestopt met groeien met 7weken en 5 dagen en nu heb ik nog geen enige symptoon dat mijn lichaam het gaat afstoten.
    Maar als ik zo reken dan is het dus al 2,5 week dood nou ik wacht 2 weken af en is het er dan nog niet uit dan neem ik contact op met de vk wil het in ieder geval voor de kerst weg hebben.

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee goudvis, kom ik je hier ook natuurlijk tegen...

Hier hetzelfde verhaal. Gisteren echo gehad, vruchtje is al ongeveer 2 weken gestopt met groeien.
    De gyn dacht dat het wel snel vanzelf zal komen, maar ik mag het nog 2 weken de tijd geven. Of zolang als ik me er goed bij voel.
    Voorlopig nog geen spoor van een miskraam. Ik ga zo ook gewoon werken.
    Zal wel afspraken moeten maken op het werk, want ik sta vaak alleen.
    En als het begint moet ik weg kunnen.
    Ik laat het liefst de natuur op zijn beloop, maar dat zeg ik nu. Geen idee hoe ik er over 2 weken over denk.

Sterkte iedereen.

11. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    @Freesia en goudvis,

Jeetje meiden, jullie ook.... Heel veel sterkte de komende tijd!
    Ik hoop dat het bij jullie binnenkort op gang gaat komen. Bij mij was er 3 weken na de foute echo nog steeds geen indicatie dat de mk er aan zat te komen (en het vruchtje was toen toch al 4-5 weken dood), en nu heb ik komende vrijdag een curretage. Op zich vond ik het wachten op de mk meevallen, maar ik ben er nu wel aan toe om deze periode af te sluiten en opnieuw te beginnen (ook lichamelijk).

Dikke knuffel

12. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jeetje Marieke, dat is echt lang blijven zitten dan.
    Heb zo'n voorgevoel dat dat hier ook wel eens zo zou kunnen gaan.
    Net wel megadik maandverband ingeslagen, kan maar beter voorbereid zijn.

Op mijn werk nam de bazin het goed op, ik werd helemaal emo toen ik het vertelde.
    Maar dat wordt gelukkig opgelost. Een zorg minder.

Ik wens je heel veel sterkte voor vrijdag, zal aan je denken...

13. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Ik heb het gister ook op het werk verteld en ben gister ook gaan werken maar vandaag heb ik zo last van mijn buik dus misschien dat het wel gaat beginnen.
    Vind het wel vervelend dat je iedere keer als je denkt dat je wat voelt dat het gaat beginnen.... helemaal omdat we hier niet om gevraagd hebben.

sterkte met je curretage marieke...

we kunnen wel bijna een miskramen topic openen speciaal voor de ex juli mama`s :( :cry:

14. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Je lichaam kan van het een op het andere moment anders aanvoelen. Toen ik erachter kwma dat het mis was heb ik afgesproken dat we het een dag of vier zouden aankijken en dan de keuze voor pillen of curettage zouden maken. Ik wilde perse niet wekenlang met een dood vruchtje blijven rondlopen maar het zo snel mogelijk afsluiten.
    Dit was op een donderdag. Op zaterdagochtend zei ik nog tegen mijn moeder dat het toch curetteren zou worden want mijn lichaam vertelde me toch echt dat er voorlopig niets ging gebeuren. Voelde me ook nog echt zwanger met mega zere borsten.

Zaterdagmiddag veranderde dat van het een op het andere moment. Opeens onwijze buikpijn, binnen een uur deden borsten veel minder pijn en vlak daarna ben ik gaan vloeien....

Het kan dus nog alle kanten op!

Onwijs veel sterkte allemaal!

Joyce

15. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Klopt :cry: Ik was met Daisy de eerste die afviel en Daisy is alweer zwanger. Laten we daar een voorbeeld aan nemen :D :D !

Deel Deze Pagina