Daar gaan we weer (voet blessure )

Discussie in 'De lounge' gestart door mama079, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam

Bedankt voor de uitleg! De breuken waren bij mij inderdaad goed zichtbaar, maar wist niet dat het zoveel kon uitmaken dus

2. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Bedankt voor je uitleg. Heeft het zin om met bandenletsel naar een ha te gaan? Wordt daar iets aan gedaan?

3. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

14 jul 2014
    352
    117
    43
    Meestal alleen intapen, of je moet ze echt flink doorgescheurd hebben. Maar ook dan wachten ze tot de zwelling al afgenomen is.
    Ik zou er wel maandag mee naar de ha gaan als de klachten niet afgenomen zijn. Die zal je zeer waarschijnlijk doorsturen voor foto's. Wat kan is dat er door het rekken van je banden de aanhechten van de pees op het bot stuk is en dan heb je een los botfragmentje, dat op de foto dan weer te zien is. Ook krijg je van de ha waarschijnlijk tape en een duidelijk advies wat te doen en wanneer je aan de bel moet trekken.

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Had ik hier met mijn duim. Met sporten vreselijk bezeerd maar door de zwelling was fotos maken niet mogelijk. Uiteindelijk 24 uur lang met druk verband ingetapet om de zwelling te verminderen en idd t kwetsuur hoog houden.

Uiteindelijk mocht ik 4 dagen erna fotos laten maken en bleek ik een klein scheurtje te hebben in mijn duim maar oei oei wat had ik een pijn. Ik huil niet snel maar toen....ik had t niet meer :)

Dit is trouwens in sept 2013 gebeurd maar mijn duim heeft nooit meer de flexibiliteit gekregen die t had :(

Heel veel sterkte en hopelijk knapt je voet snel op:)

5. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    De zwelling is nog steeds enorm. Jeukt ook maar dat zal wel door de spanning op de huid komen. Na hoeveel neemt de zwelling af?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina