Ik denk dat dit een sensitest is. Weet het niet zeker. Lag een kortingsbonnetje van bij. Zwanger en kids had ik de ovulatietesten van en een paar zwangerschapstesten pas. Klopt na het uploaden zie ik ook niet zoveel op de test. maar in het echt hoef ik niet echt te turen. het is iig roze. Maar ook voor mij geldt een tuur nog als negatief.. hij ligt ook in de prullenbak ben vandaag wel mega saggerijnig en moe en wat hoofdpijn dus lijken wel tekenen van naderende menstruatie voor zover ik me nog kan herinneren van paar jaar terug. Hoofdpijn was teken 1 altijd. en gemoedstoestand.
Ik heb wel dat ik nu ik ouder ben en vooral na het kinderen krijgen veel meer voel. En vooral de hormoonschommelingen voor de menstruatie. Zogauw ik weer ongesteld (werd) kreeg ik weer rust in mijn lijf. Op je test zie ik niets of een vaak druklijntje, niets roze iig.
heb nog steeds niet getest weet ook eigenlijk zeker dat ik niet zwanger ben. maar nu het volgende . mijn onderkant is helemaal opgezet en toen ik keek met spiegel zag ik mijn draadjes van mirena. huh toen ging ik voelen voelde ik dat mijn baarmoedermond heel laag ligt. is dit een teken van menstruatie? ik heb geen idee ik heb nog nooit echt een "cyclus" gehad de afgelopen 10 jaar.. en zeker geen lage baarmoedermond. verder voel ik me very saggerijnig hihi en heel moe en hoofdpijn.
Ooh echt dat was even schrikken dan nee dat denk ik niet hoor dat dat hier het geval is 2 weken geleden zat hij nog goed. mijn baarmoedermond ligt nu ook heel laag dat zal de touwtjes verklaren Denk dat een tampon er nu niet eens in gaat zonder hem te zien uitsteken laat staan gemeenschap .heb het nog nooit meegemaakt dat mijn baarmoedermond zo laag ligt athans nooit opgemerkt voel normaal nooit paar maanden terug eens 1x om te voelen voor touwtjes kon er amper bij. Ik dacht dus zou mischien een teken zijn van een aankomende menstruatie.. wel gek om ineens die touwtjes te zien..
Eh, je zag je draadjes? Lijkt mij niet heel goed... ik zou even een afspraak maken! Ik heb zelf nooit de draadjes gevoeld of gezien
Ja klopt maar stak er nog niet uit .Mijn baarmoeder lag ook laag en dan met touwtjes van 2cm .. ik zal zo nog eens checken. Vond ook even gek. Maar als baarmoedermond laag lag liggen die touwtjes dat ook automatisch denk. Dus als baarmoedermond weer omhoog gaat dan die touwtjes ook weer toch? Zal morgen anders wel even bellen en vragen of dat met laagliggende bm mag. Ga ervan uit dat de spiraal goed zit aangezien hij dat 2 wk geleden nog zat bij gyn. Toen trouwens hele hoge bm ze zat toen allemaal te duwen op buik om goed in beeld te krijgen.
Pfoe geen idee haha! Ik ben niet zo’n fan van het bmm voelen enzo. Maar wat 2 weken geleden zo was hoeft geen garantie te zijn voor nu he
Hihi nou ik voel ook echt zelden... ik keek meer met spiegel vanwege de druk die ik voelde. Vergelijkbaar met soort persdrang. Maar mijn onderkant was gezwollen dus dat zal ook wel de druk verklaren die ik voelde. . Ik ken mijn lichaam zo ook echt niet maarja ik had ook voor het eerst een ei zonder de mmm wat al heel nieuw is voor me.mijn lichaam is blijkbaar de afgelopen maanden zelf weer gaan "regelen" . Het is gewoon alleen heel erg merkbaar en dat vind ik wel vervelend. Ik voel allemaal nieuwe dingen.zal vast ook wel weer stabiliseren dat hormonen wel niet teweeg brengen. Hoorde mijn man van de week voor de grap zeggen : je moet zeker ongesteld worden ! Ik was de laatste 2 dagen echt mega prikkelbaar en snouwend ( schaam) vanmorge dacht ik echt ziek te worden. Gisteravond steeds kippenvel en dat zweverig. En vandaag ook steeds koud en mijn buik voelt alsof er een knoop in zit rond mijn navelstreek gewoon niet echt lekker.. dus nu lig ik lekker in bad. Even relaxen. Vanmorgen trouwens stom zenuwachtig gevoel in mijn lijf dat ik bijna oxazepam had genomen maarja moest nog rijden en met kids in auto neem ik dat risico niet. Heb toen om 10 uur smorgens 2 kleine zakjes chips opgegeten van de kids.. tss aardig gek... normaal eet ik dat savonds. Ik hou het maar op hormoonmonsters net trouwens pizza op de puf was er niet om te koken.
Nou heb nog x gecheckt nu nu ligt hij weer hoog heb moeten zoeken naar de touwtjes.. dat dat in een dag kan veranderen...ben er gewoon verbaasd over. Is trouwens geen pretje dat voelen. Heb er gelijk wat kramp van. Weer wat geleerd. Nu ga ik nier meer voelen zal wel normaal zijn. Lekker kids op bed leggen en zelf even voor de buis.
Ga even naar de dokter joh i.p.v. zelf graaien naar die draadjes. Klinkt niet goed hoor, dat gedoe met dat ding en opgezette onderkantjes en draadjes die er uit hangen.
Komt goed ik ga morgen even huisarts bellen . De mirena wil ik er zoiezo uit dus dan gelijk 2 vliegen in 1 klap.
huisarts gebeld. word er even over teruggebeld vanmiddag na 3.assistente snapte het niet helemaal net liep ik even in de winkel kreeg ik daar even flink wat mentruatiekramp en dacht dat ik leeg liep. werd misselijk en duizelig . gelijk even de kruidvat ingelopen voor maandverband ( wat ik dus niet in huis heb ) kom ik thuis ga ik naar de wc geen bloed nog.. dacht toch echt dat ik lekte haha.nouja zit er wel aan te komen denk ik.
Vandaag of morgen mijn verwachte "menstruatie" mijn lichaam zit al de hele tijd te seinen maar nog niks te zien wat in de buurt komt van bloed. . Neem aan dat na eisprong altijd menstruatie optreedt? Of is dat met eisprong en mirena niet? Vandaag ook getest. En die is zoals verwacht negatief. 1 van wondfo gebruikt Huisarts heeft niet meer terug gebeld dus vanmiddag ook weer achteraan. Wanneer zou de beste tijd zijn in " cyclus " om te laten verwijderen? Zodat mijn cyclus het weer goed overneemt?
Heb de assistente gesproken kan vanmiddag eruit komen halen. Ze vond het heel raar dat ik eisprong heb gehad omdat mirena dat moet voorkomen. . Ze wist dus niet of ik nu hoor te menstrueren . Nou de gyn zei dat 70% cyclus houd.( die ik overigens nooit heb gehad ) Dus ze maken mij alleen maar meer in de war. . . Ik hoop dat ik na verwijderen mijn menstruatie krijg en dan mijn lichaam dat als begin cyclus ziet. bem het echt spuugzat dat getwijfel .
Naar mijn weten (en wat mij is verteld door de gyn en ha) verkomt de mirena niet de eisprong, maar voorkomt hij een innesteling
Ja he dat dacht ik ook. Alleen komt er ook altijd een menstruatie 2 weken na ei? Want heb nog geen eens bruin. Heb helemaal geen afscheiding nu.
Je had de 9e een ei van 20 mm. Op de 11e een echo met restanten. Stel dat je ei vlak voor de echo is gesprongen, zit je vandaag op 12 dpo en komt je ongi dus overmorgen (bij een lf van 14 dagen).
Zou kunnen idd. De gyn zelf dacht dat hij snachts de 9e gesprongen was. Geen idee hoe ze dat berekent. Maar ook gyns zitten er vaak naast. Nu loopt verwijderen mirena gelijk op met ongeveer verwachte menstruatie hoop dat dat de beste keuze is.