daar gaan we weer weer vals lijntje vermoedelijk

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door marlidd, 18 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Zover mij verteld werd geld dat voor een koperspiraal.

Lafelife vindt dit leuk.
  2. marlidd

marlidd Niet meer actief

Ja klopt. Met koper heb je gewoon cyclus. Met mirena veel vrouwen niet. Ik had voor de mirena al geen cyclus en daarna ook niet. Tot blijkbaar deze maand.. ik vraag het straks ook nog eens aan huisarts.er staat toch duidelijk in mijn bijsluiter boekje bij verandering cyclus gelijk controle. Werking kan minder zijn.. maar gyn vond gewoon normaal..

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Alstu :):) eisprong komt wel degelijk voor met de mirena :).

Screenshot_20180223-114637.png

4. marlidd

marlidd Niet meer actief

Ja haha ik weet dat maar assistente huisarts niet. het gaat mij nu meer om of je met eisprong met mirena dan ook automatisch na ong 14 dagen ga menstrueren. Dat antwoord kan ik niet vinden.

5. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Dat hoeft niet hoor.. Door de mirena wordt er niet of nauwelijks bm-slijmvlies opgebouwd. Ook zijn de hormoonspiegels anders dan normaal na je eisprong, omdat er in de mirena ook hormonen zitten. Dus een menstruatie kan, maar hoeft niet.

6. marlidd

marlidd Niet meer actief

Oke thanks dat klinkt ook wel logisch idd:) maar moet een onbevrucht eitje niet uitgestoten worden? Ben blij dat die mirena eruit gaat gewoon even weer moeder natuur alles laten regelen.

7. marlidd

marlidd Niet meer actief

Kan er na vanmiddag lekker een slotje op dit topic;) en dan open ik een nieuw topic mirena verwijder en nu?:p nee hoor geintje ;) het zal wel even tijd nodig hebben en verwacht dat mijn lichaam de kluts kwijtraakt maar dan weet ik waarvan.

Jess89 vindt dit leuk.
  8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Nee dat kan ook worden opgenomen door het lichaam ;):)

marlidd vindt dit leuk.
  9. marlidd

marlidd Niet meer actief

Ik leer nog eens iets :)

10. marlidd

marlidd Niet meer actief

Zo hij is eruit! Laat nu die menstruatie naar komen ;) wel gek idee hoor.

Schrok van mezelf toen ik de deur uitstapte bij de huisarts. ik zei: mischien voel ik me binnenkort weer als herboren.oké uuhm.. waarom zei ik dat? Geen idee floepte eruit.

Huisarts deed trouwens helemaal niet moeilijk en mirena was er in een zucht uit.

11. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Toen hij er bij mij uitging werd ik na 4 dagen alweer ongesteld. 1 korte cyclus gehad en sindsdien redelijk regelmatig. Hopelijk is je cyclus snel weer op orde!

12. Lisa280887

Ohja? Dit wist ik niet:oops: 8 jaar mirena gehad en alleen vlak na plaatsing en verwisseling een beetje bloedverlies... ik dacht dat de mirena mn eisprong tegenhield waardoor ik niet ongesteld werd

13. marlidd

marlidd Niet meer actief

Het is zelfs zo dat huiartsen en gyns verplicht zijn te vertellen dat mirena bevruchting vaak niet tegengaat maar enkel innesteling.refomatorische huisartsen houden zich hier aan. Die vinden het een vorm van abortus.. en het eerste is dat dit iedere maand dus kan..

14. marlidd

marlidd Niet meer actief

Ja bij 30% heeft geen eisprong of af en toe.

15. Lisa280887

Ja ik wist wel dat het een innesteling tegenhield, maar dat je dan dus gewoon ongesteld zou worden als dat zo was... ik wist niet dat je wel een ei kan hebben zonder ongesteld te worden... ik heb altijd het idee gehad geen eisprongen te hebben tijdens mn mirena.
    Ook helemaal geen eipijnen of iets gehad in die periode... nu voel ik het heel duidelijk

16. marlidd

marlidd Niet meer actief

Ik heb trouwens nog steeds geen bloed. Zelfs geen bruin... had toch wel wat verwacht eigelijk. En huisarts zei ook dat kans groter is omdat 14 dagen terug eisprong was. Maarja ook idd bijna geen baarmoederslijmvlies dus mischien niks om af te breken..

17. marlidd

marlidd Niet meer actief

Ja apart he ! Misschien was jij er 1 zonder eisprongen;) die zijn er ook zat hoor.

18. Lisa280887

Ja wie weet! Ik hoop het stiekem... heb grote kans op vroege overgang en dan ist fijn als mn eitjes 8 jaar ‘gespaard’ zijn gebleven!

19. Lisa280887

Je mirena is er gister uitgehaald toch? Wacht het nog eventjes af... het moet even op gang komen allemaal. Hier duurde het 4 dagen

20. marlidd

marlidd Niet meer actief

Ja klopt . Ik ben overigens vandaag echt pijnvrij even afkloppen. Ik denk dat mijn pijn echt vanuit de baarmoeder is gekomen. Had ook een best kleine bm dus wieweet heeft dat ook geïrriteerd. Wie zal het zeggen..

Deel Deze Pagina