Ik had in een ander topic plechtig beloofd mijn test te plaatsen inclusief oploop als ik een tuurtest zou hebben. Hij is alleen meteen al niet zo tuur. Ben vermoedelijk 11 dpo, maar in ieder geval 4 dagen voor NOD en dit is een Predictor Express met middagurine. Dacht vandaag misschien een enorme tuurtest maar dit had ik echt niet verwacht. Helemaal ondersteboven ervan
Ik geloof het gewoon niet joh! Zo duidelijk al! Maar dit zijn wel echt goede testen dus het moet haast wel. Ik ben bijna in staat om er nog 1 te doen! Maar ik wacht tot morgenvroeg.
Oke grapje! Ik moest gewoon nog een testje doen want ik geloof het echt niet. Deze is iets lichter maar ook gewoon duidelijk.
Hoezo zou je het niet geloven? Je was bij je eerste toch ook direct zwanger? Je bent gewoon heel vruchtbaar meis, gefeliciteerd!
Ja ik weet niet. Omdat ie zo duidelijk is en ik had zondag een Action Early gedaan en daar was echt niks op te zien. Ik had dus niet per se een streepje verwacht en anders een hele vage. Nog nooit in de middag positief getest ook, dus misschien is dat het. Ik geloof het pas echt als ik morgenvroeg ook een positieve test heb.