Hee meiden, 21 juni had ik mijn eerste echo (8wk 3dagen) hierop bleek dat er een leeg vruchtzakje was en het kindje met ongeveer 6 6,5 week gestopt was met groeien. Aangezien het ruim 2 weken in mijn buik zat en er geen tekenen waren dat het uit zich zelf kwam hebben we gekozen voor een curattage. Gelukkig kon ik op 24 juni al terecht. Alles is prima gegaan en weinig last gehad. Het duurde zo'n 13 dagen voor al het vloeien over was. Op dag 11 na curattage een test gedaan en deze was heel lichtjes positief. Nadat het vloeien (incl.bruin verlies over was) gewoon weer gemeenschap gehad. Op 18 juli wederom een test gedaan en deze was witter dan wit. Nu vandaag op cyclusdag 36 en nog geen ongi, ben hierdoor wat onzeker en zeker ongeduldig! Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn na een curattage. Morgen moet ik voor controle terug naar de gynaecoloog. Alvast bedankt!!!
Je menstruatie kan best 6 weken op zich laten wachten. Dat is niet ongebruikelijk na een miskraam. Fijn om te weten dat je test wit was laatst, dat betekent dat als je over een week of zo nog een test doet en hij is positief, dat het een nieuwe zwangerschap is. Voor een echo morgen bij de gyn zou het denk ik nog te vroeg zijn om een nieuwe zwangerschap te herkennen, mocht daar sprake van zijn, maar ik neem aan dat hij of zij morgen sowieso een controle-echo maakt. Hoop voor je dat je weer zwanger bent en dat het goed gaat! Ik ben ook weleens meteen zwanger geweest na een miskraam, terwijl ik toen ook weken had gebloed na de curettage. Het kan dus zomaar! Suus
Hoi hoi, ik heb op 11 juni een curettage gehad. Dezelfde avond was het bloeden gestopt en 12 juni alleen nog maar klein beetje bruinverlies. Nu, bijna 7 weken laten nog steeds geen ongi . Vorige week donderdag dacht ik eindelijk ongesteld te worden. Had links en rechts steken en wat krampjes. Nou mooi niet ongesteld geworden dus... het bleef bij 2 druppeltjes bruin. Volgende week mag ik eindelijk op controle. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt en weer zwanger bent! Groetjes, Karin
Ik ben ook erg benieuwd wat de gynaecoloog gaat doen of zeggen, waarschijnlijk zal ze zeggen dat ik nog even geduld moet hebben. Wel heb ik de afgelopen week sporadisch wat krampen gehad en echt het gevoel ongi te worden, maar verder geen enkel bloed verlies. Dit herken ik wel van mijn eerste zwangerschap, maar verder geen zere borsten, dus denk dat ik niet zwanger ben, maar wil wel graag zo snel mogelijk weer beginnen!!! (maar daarin zal ik niet de enige zijn)!!! Bedankt voor jullie reacties en hoop op nog meer reacties!!!
Ik heb op 30 Mei een curretage gehad na een zwangerschap van 9 weken en ik wacht nog steeds op mn menstruatie. Nu al bijna 9 weken. Af en toe denk ik dat het eraan komt maar helaas. Mn huisarts zei dat het zo 3 maanden kan duren. Ik ga volgende week toch eens het ziekenhuis bellen. Succes morgen.
na 61 dagen of te wel 3 maanden na de curetage was ik weer ongesteld. heb een curetage gehad met 12 wk nadat het hartje gestopt was met bijna 11wk.
Ik heb op 25 mei een curretage gehad. Bloeden was de volgende ochtend al gestopt. Wacht al 10 weken op een ongi. Heb regelmatig een ongi gevoel, maar vorige week werd ik snachts wakker met het echte ongi gevoel (sterker en toch anders dacht ik) was er 100% van overtuigd dat het kwam, maar nog steeds niets. Ovutest was postief van het weekend, dus ik hoop dat er ook een eisprong volgt (heb al 3x positief gestest). Ik wacht nog even af. Als ik over 2 weken niet ongi of zwanger ben ga ik weer naar de HA
Ja, of beter nog, naar de gynaecoloog. De huisarts weet niet zo veel van dit soort dingen. Maar hoop vooral dat je gewoon snel weer zwanger bent. Suus
Ik wacht nog steeds. Al 3x bij de gyn geweest...... hormonale disbalans is nu de conclusie....ovutesten zijn heel lang +, maar er volgt geen eiprong. Nu ben ik met monnilskappeper begonnen en bij een homeopaat geweest. Ovutesten zijn een week - geweest en nu weer positief.... hopelijk gebeurd er wat......