Tja ik heb er weer een aantal dagen van mogen genieten maarre... 3x is voor mij geen scheepsrecht Ik heb weer bloedverlies, ik ga van het ergste uit! Na 2 MK's weet ik wel wat me te wachten staat! IK BEN ER KLAAR MEE!
silla: neeeeeeee, niet weer hé! sjee meid..... ik ben er stil van. ik hoop heeeel erg dat het misschien toch nog gewoon bloedinkjes zijn en niets met een mk te maken heeft. Heb je de ha al gebeld of de vlos? Meid hele dikke knuffels......
NEE NEE Silla! Dit kan niet! Is het niet gewoon een bloedinkje..?Ik weet dat het moeilijk is om te geloven na wat jij hebt meegemaakt, maar er zijn genoeg gevallen hier te lezen, waarbij het dan alsnog goed is gegaan (ook na 2/3 miskramen)! Wellicht een "vanishing twin"..... Ik duim enorm voor je! Heel veel knuffels en sterkte...
Silla, dit meen je niet! Gadverdamme! Pfff, wat een rotbericht, ik hoop echt dat het niet zo is! denk aan je Amber
Hoi Silla, Jeetje meid, dit meen je toch niet? Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik word er stil van. Ik vind het zo sneu voor jullie. Ik ga heel hard voor jullie duimen. Ik denk aan je meid. Een hele dikke knuffel Heel veel liefs Divi
Ach meis toch, misschien is het een onschuldige bloeding, om de boel schoon te maken ofzo.Ik bid voor je, lieve silla!
ah meisje toch, hopelijk is het niet weer een miskraam, ik duim met je mee dat het toch nog goed gaat, want ik besef ondertussen maar al te goed hoe angstaanjagend dat bloedverlies kan zijn.
Nee toch Ik hoop dat het een andere soort bloeding is en dat je beeb rustig blijft zitten. Bel anders je verloskundige of huisarts. In elk geval heeeeel veel sterkte.
Ach nee he niet weer ik was zo blij voor je, echt niet fair. Ik hoop voor je dat het toch nog goed komt!heel veel liefs en knuffels van jennie72
silla,ik weet niet goed wat zeggen,ik zag je post-topic hier en dacht,o nee.... ik wil je heel veel sterkte wen sen,misschien magere troost maar er zijn hier voorbeelden van meiden die na bloedverlies toch goed nieuws hadden.Maar intuitie zal je misschien terug in de realiteit doen denken, sterkte flyke
Hoi Silla me duimen draaien hier voor je dat het alsnog geen miskraam is en dat het gewoon een klein beetje bloedverlies is. Ik hoop echt dat je ons morgen of van de week gaat schrijven dat alles toch nog goed is. Liefs Jolie
silla wat erg, ik hoop dat het alleen maar een bloedinkje is en dat het kleintje blijft zitten. dit is de angst van alle zwangeren, veel sterkte.
Hoi Silla, Meid wat lees ik nou? Ik hoop, net als de anderen, dat het bloeden niks betekent. Dat alles nog goed zit. Lieverd ik duim heel hard voor je en denk aan je. Liefs Hope