Wil toch iedereen nog fijne dagen wensen..........!

Discussion in 'Miskraam' started by Jette, Dec 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hey meiden,

ik ben met mijn laatste werkmiddag bezig en wil toch iedereen een fijne kerst en een spetterend en vooral vruchtbaar 2007 wensen!

Ik heb ook nog niet zo'n zin in de kerst en oud en nieuw maar ga me er toch voor inzetten om een aantal fijne dagen te hebben!
    Allereerst zijn de vrije dagen natuurlijk al heerlijk!

Ik heb de afgelopen tijd hier veel gelezen op dit forum en veel steun geput uit alle verhalen!

Ik wil iedereen het allerbeste wensen!
    en hoop jullie weer te spreken nou ja schrijven in januari!

:) Dikke kuzzzzzz Jette

2. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    Jette en iedereen!

Ik wil jou/jullie ondanks het aanwezige verdriet een fijne kerst en eveneens een nieuw goed vruchtbaar jaar toewensen!

groetjes
    flyke

3. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Jette en Flyke en iedereen!

Fijne dagen en een heeel hoopvol 2007!
    (En mocht ik over een week weer mijn duivels ontmoeten, dan hef ik ook nog de champagne op ons allen!)

liefs
    Amber

4. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Jette en alle andere andere dames!

Jullie ook super goede feestdagen (*ik zelf heb er niet al te veel zin in...) en probeer er ondanks alles wat moois van te maken! We gaan voor een super vruchtbaar en vruchtvol 2007!

5. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    Amber wanneer is jouw NOD?

grtjs
    flyke

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lieve iedereen,

Ook ik wil jullie ondanks alles fijne dagen en een zeer vruchtbaar nieuw jaar !
    VOLGEND JAAR ZIJN WE ZWANGER EN GAAN WE ALLEMAAL OOK IN DATZELFDE JAAR BEVALLEN !
    Liefs Silla

7. Niet meer actief

Meiden ik weet wat jullie voelen.
    Vorig jaar had ik ook zo'n Kl*te kerst. ( 1 lichtpuntje: ik werd 1e kerstdag ongesteld na mijn 1e curretage).

Ik denk aan jullie ( en aan ons sterretje dat net voor kerst van ons afgenomen werd)

Liefs Janne

8. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hoi Flyke,

Tja, ik hoop dat de boel nog een beetje op orde is na die 2de miskraam, maar mijn cyclus is altijd erg stipt (heb een cyclus van 21/22 dagen, lucky me...), dus ik zou kunnen testen op 24 of 25 december... (heb ook weer netjes eisprong op 12de dag gehad) De 2de mk was een vroege, dus ben fysiek zeer snel hersteld. Maar eerlijk gezegd wil ik niet weer meemaken dat ik na het positief testen zo snel een miskraam krijg. Althans, misschien klinkt het raar, maar ik wil langer wachten. (voorkomen kan natuurlijk nooit) Als dan weer gebeurt wat er begin december gebeurde, dan zie ik het liever als een 'late en heftige menstruatie'...
    Ja, en natuuuuurlijk wordt dat moeilijk, en natuuuuurlijk zal ik mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen, maar misschien lukt het me...
    Omdat ik er zo dubbel in sta, plaats ik liever geen banner. Ik weet nu dat ik razendsnel zwanger raak, maar ik weet ook dat het snel over kan zijn.

Maar...als het raak is en als het goed voelt..dan zijn jullie de eersten die het horen! Op mijn Lief na dan...

liefs
    Amber

9. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    Amber,

kan me inbeelden dat je enerzijds blij zal zijn met positieve test maar dat anderzijds de schrik terug zal toeslaan.
    Ik hoop dat het je lukt en ik wens je alvast een mooie, dit keer blijvende zwangerschap toe!

succes!
    flyke

10. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Dank je! Dat wens ik jou en alle anderen ook toe!

Fijne dagen!
    Amber

11. annie

annie Lid

Dec 7, 2006
    44
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik wil jullie toch ook allemaal even fijne kerstdagen toewensen en een heel vruchtbaar nieuwjaar! Ikzelf word aankomende donderdag gecurreteerd en hopelijk is mijn cyclus zo snel mogelijk weer normaal in het nieuwe jaar.

Groetjes Annie

12. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Joh Annie, wat naar! Heel veel sterkte toegewenst, hoop dat je ondanks alles een veilige, warme kerst mag hebben met veel lieve mensen om je heen! Sterkte voor donderdag.

Amber

13. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Ook ik wens iedereen het allerbeste voor het nieuwe jaar en hoop dat 2007 een veel beter jaar voor ons mag worden dan 2006.
    Vooral een heel vruchtbaar jaar met maar veel nieuwe aanstaande moeders.

En Janne..... voor mij ben jij het voorbeeld dat je altijd hoop moet houden en dat het allemaal weer goed zal komen. Ik wens jou heel veel plezier toe met je baby straks.

Jette, ik hoop snel weer iets van je te horen in januari, en hopelijk heb je ons dan heel goed nieuws te melden.

Liefs,
    Marla

14. Niet meer actief

Lieve Marla,

De hoop heb ik altijd gehouden. Ik had ook een voorbeeld ( wenniepennie) en heb me heel erg aan haar op getrokken.

Ik heb ook veel over mk-en gelezen. En heb ik nog nooit gelezen, dat er mensen zijn die uiteindelijk geen kindje kregen.

Ook heb ik altijd Peeetje in mijn gedachten gehouden ( 18*) en kijk zij is nu ook terug zwanger.

Echt ooit, eens ooit komt het goed.

Liefs

15. amilah

amilah Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    1,014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik hoop voor jullie allemaal dat 2007 jullie veel geluk zal brengen..

16. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Precies, lieve Janne, zoals jij het opschrijft, zo denk ik er ook over. Ook ik ga er vanuit dat we uiteindelijk allemaal een lief en gezond kindje in onze armen houden. Voor mij vertegenwoordig jij hetzelfde als voor jou Wenniepennie en dat doet mij heel erg veel goed!

Ik duim voor iedereen dat het snel goed zal komen!

Liefs,
    Marla

Share This Page