Lieve Silla, Jeetje meis hoe is het nu? Vind het zo erg voor je heel veel sterkte! Dikke knuffel Mirre
Ik schrik enorm van jouw bericht. Wat vreselijk voor je. Ik hoop heel erg dat het bloedverlies onschuldig blijkt te zijn. Veel sterkte! Marla
heel veel sterkte enik hoop dat het een onschuldig bloedinkje is die ik hier wel vaker heb gelezen. duim voor je............sterkte
Silla, ik hoop voor je dat je bloedverlies iets onschuldigs is/was. Veel sterkte en wij duimen met je mee in het augustus topic. Dikke kus van Marlies
Dikke knuf Sil! Ik zie dat je je banner nog niet hebt aangepast dus ik hou ook nog steeds hoop voor je!
Silla wij duimen ook heel hard voor je dat het bij een klein bloedinkje is gebleven. Heel veel sterkte......... Twinny
aaaah meisje toch... natuurlijk hoop ik net als iedereen dat het een onschuldige bloeding blijkt te zijn... maar wie kent je lichaam beter dan jij zelf?! hele dikke knuffel dus van mij en al het andere wat je nodig hebt om dit te kunnen verwerken en een goed plaatsje te kunnen geven denk aan je Marloes
Lieve Silla ik weet volkomen wat je voelt. Ik heb het ook tijdens deze zwangerschap gehad en dacht: zie je wel, het is weer over en uit. En kijk mijn banner! Het kan echt nog. Het bloeden heeft bij mij weken aangehouden en ik had alle symptomen van een mk. Ik ga heel hard voor je duimen.
In één woord: Vreselijk! Ik weet wat je moet doorstaan! Je wereld stort in. Je bent er klaar mee zoals je zelf zegt. Toch hoop ik voor je dat het anders zal uitpakken, ik hoop dat het een onschuldig bloedinkje is. En zo niet dan weet je wat de volgende stappen zijn. Zoek een goede gynecoloog en laat je verwijzen door je huisarts. Hopelijk kunnen ze bij jou een oorzaak vinden! Ik wens je heel veel sterkte.
Ladies, Bedankt voor jullie berichtjes. gezien ik geen PC heb moet ik het via de PC van mijn moeder doen en dat kan helaas niet dagelijks. Het is over het algemeen een beetje bruin, met zo nu en dan een paar druppels helder bloed verlies. Ik ben dinsdag naar de HA geweest. Ook zij was heel erg geschrokken ze vind dat het nou wel te veel van het goede is. Vanmiddag om 13:30 uur moet ik voor een echo en om 14:00 uur naar de Gyn. Deze periode verloopt (muv bruinverlies) grotendeels net als in Mei. Dus ik zal het vruchtje hoogst waarschijnlijk na mijn echo verliezen. Het vreemde is wel dat ik deze keer nog wel veel last heb van mijn tepels en borsten, vanmorgen toen ik uit bed stapte moest ik echt mijn borsten vasthouden want als ik ze los liet voelde ze heel zwaar en pijnlijk aan. Maar goed ik heb een behoorlijk "bos hout voor de deur" dus ik hou me niet er veel aan vast dat het een zwangerschapschapskwaal is. Ik heb het meeste last van mijn onderrug en zo nu en dan wat steekjes in mijn onderbuik maar ik ervaar geen pijn (heb ik overigens bij de vorige MK's ook niet gehad). Hoop heb ik gewoon niet meer, ik doe me best maar het is er gewoon niet. Er zit ook een patroon in mijn MK's het begint altijd rondom dezelfde periode, dat zou betekenen dat er toch ergens bij het verdere innestelen niet goed gaat. Ik laat vanmiddag nog wel wat van mijn horen! Dag lieve meiden !
Heel veel sterkte vanmiddag Silla, ik weet uit ervaring dat jezelf je eigen lichaam het beste kent, maar ik hoop op een wondertje voor jullie! Dikke kus
O jee.... ik hoop dat het dit keer geen miskraam is. En zeker omdat je een aantal klachten hebt en wat dingen verschillen tov vorige keer, ziet het er toch veelbelovend uit. Sterkte bij de echo vanmiddag!
Jeetje meis, wat moet jij je kl*te voelen. We denken aan je en hopen voor je! De kaarsjes branden. Ik hoop op beter nieuws vanmiddag.
Hey Silla, ik blijf ook duimen voor je! Hoop toch dat je goed nieuws hebt vanmiddag... Heel veel succes en sterkte Liefs Evon