Ha Silla, Ik wil je heel veel sterkte wensen voor vanmiddag. Ik ga heel hard voor je duimen meid. Heel veel liefs Divi
hoi silla Wij gaan ook heel hard voor je duimen meid. Heel veel succes bij de gynaecologe vanmiddag, we denk aan je......... grtjs Twinny [-o<
silla: heel veel sterkte vanmiddag. Ik ben altijd ietwat stilletjes met zulke berichtjes, omdat ik nooit goed weet wat ik moet zeggen/schrijven. Maar ik wil wel mijn medeleven laten blijken vandaar dat ik je een hele dikke knuffel geef, ook voor je man. ***KNUF***KNUF***KNUF*** Veel liefs, Ingrid
Heel veel succes en sterkte vanmiddag... Hopelijk is je voorgevoel niet goed, maar goed, alleen een echo kan daar antwoord op geven. ik duim heel hard met je mee!
Lieve Silla heel veel sterkte vanmiddag, ik hoop dat je met goed nieuws naar huis gaat, en dat je ons blij kan maken om te zeggen dat alles er perfect uit met de echo. Ik ga echt duimen voor je. Liefs Jolie
Hi ladies, Het verliep allemaal heel snel! Ik was na 14:00 uur al het ziekenhuis uit. Ze zagen niets op de echo, maar dat wil nog niets zeggen. Ze hebben bloed afgenomen en ik moet 28/12 weer terug komen. Ik zit me nu ook te bedenken mijn temperatuur kaartje gaf 2x een verschillende eisprong datum aan. Eerst was het op dag 13 en later op dag 19 en toen ik aangaf dat ik een positieve zw. test had gaf ie weer dag 13 aan. En ik heb nog nooit een vroege eisprong gehad. Op basis van mijn vroege eisprong zou ik vandaag dus 5 wkn en 3 dgn zijn, maar als ik op basis van mijn late eisprong uit ga, zou ik nu 4 wkn en 6 dgn zijn.... Maar ja hoe dan ook ik ben nog een stap verder. Ik denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat het een hele vroege miskraam is geweest. Tja ik weet het gewoon ook niet meer. Blehhhhhhhhhhhhhh wat een onzekerheid. Ik heb de vlos maar WEER afgebeld! Ook zij had zoiets van HÈ? ALWEER? Maar goed we wachten af. Dikke kus Silla
Jeetje Silla meis, wat lees ik nu? Wat een onzekerheid en ellende voor je. Heel veel sterkte met alles... x Nienke
Lijkt me echt afgrijselijk Silla, gedraag je maar in ieder geval zwanger...je hebt ook nog symptomen dus hopelijk...duim, duim, duim!
H♪0 Silla, Wat een nare toestand weer en wat een onzekerheid! Wil je even heel veel sterkte wensen!
Jeetje Silla, wat vreselijk, die onzekerheid en nou moet je ook nog eens een week wachten. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen 's nachts en dat je deze dagen toch nog enigszins doorkomt. Bah, nu zit je ook nog een met Kerst met in deze onzekere situatie. Veel sterkte, meid! Marla
@Janne, Nee helaas konden ze dat niet zien, het kan dan ook zijn dat ik nog zooooo pril zwanger ben dat er gewoon nog niets te zien is. Maar goed ondanks dat mijn borsten in vuur en vlam staan (zo voelt het in elk geval) ga ik van het ergste uit. (kan het altijd nog mee vallen) Greetz
heel veel sterkte de komende week met het lange afwachten en de onzekerheid. TIs begrijpelijk dat je je op het ergste voorbereid, maar ik ga hier heel hard voor je duimen..... knuf twinny