Zo zou ik ook denken Silla. Maar probeer mij in je gedachten te houden. Het kan en ik ga echt zo ontzettend hard voor je duimen. Het leven is zo oneerlijk. Liefs en een dikke knuf.
Ladies, Ff weer luchten, ik wordt gek van die wisselende gedachten.... - De laatste 2 dgn weer onwijs last van mijn borsten, vlagen van misselijkheid en nog steeds veel plassen. - Anderzijds, nog steeds bruinig verlies en zo nu en dan een druppeltje bloed (niet noemenswaardig) hoe dan ook er heeft vanaf maandag maar 2x wat in mijn maandverbandje gehad (1 x de eerste dag was ff schrikken maar het was minder dan een lichte ongi, en 1x wat lichtbruin) Wat ik ook had gister (en niet eerder bij de vorige 2 miskramen) dat ik een uitrekkend gevoel had vanaf mijn schaambot naar ong. onder mijn navel? Vannacht niet kunnen slapen, stiekum mijn temperatuur opgenomen en die was iets gezakt maarja ik weet van de vorige keer dat de vlos van dit forum had gezegd dat de temp. NIETS zegt of een zwangerschap goed of fout gaat. Ook mijn gyn zei dat... Dusssssssssssss ladies het worden weer zware dagen...ik weet niet wat ik voelen moet?
silla heel veel sterkte met het wachten. bruin verlies mag toch ? ik duim heel hard voor jullie dat het kleintje blijft zitten.
Ja ze zeggen van wel... Maar ja na 2 mk's vind ik het toch wel eng. Ik moet zeggen dat ik er dit keer minder emo onder ben dan normaal, mss ben ik er nu wel imuun voor ofzo ! Nee ff alle gekheid op een stokkie, mijn moeder en tante hebben bij hun zwangerschappen bloedverlies gehad. Mijn tante had zelfs weer een tampon in gedaan omdat ze zeker wist dat ze niet zwanger was! Mijn moeder heeft het zelfs de hele zwangerschap door gehad?! En dat was ECHT bloedverlies wat zij had. Maar goed, daar durf ik niet op te hopen eerlijk gezegd, wat me wel opvalt dus is dat ik nog wel zwangerschapsymptoompies heb (vorige MK's had ik dat niet) maar goed ook daar durf ik mijn hoop ook niet op te vestigen.
Ben ik weer, we hebben zo op het werk een "kerstlunch" en ik ruik nu dat ze pijnboompitten aan het roosteren zijn. Ik wordt er KOTSMISSELIJK van... Maar daarnaast had ik net ook weer een paar druppels rood? Pffffffffffffffffffffffffff IK WORDT KRANKZINNIG VAN DEZE ONZEKERHEID!
Och Silla, 'k wou dat ik je helpen kon, maar het enige dat ik je kan geven is een grote cyberhug.. mijn kerstkaarsje brandt voor jou..
silla, wat een vervelende, onzekere situatie waarin je in bent verzeild, ik kan me voorstellen dat je enerzijds wat hoop koestert (vooral gezien je die positieve zwangerschapskenmerken hebt) maar dat je anderzijds van het ergste uitgaat, om jezelf niet te ontgoochelen. Ik hoop dat je volgende week goed nieuws mag horen! sterkte! flyke
Ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van je kerstbrunche. En ik wou dat ik een beetje van die onzekerheid af kon nemen. Liefs Jolie
Nou ladies, De onzekerheid wordt nu as we speak langzaam van mij afgenomen.... Ik heb meer roze verlies....dussssssssssss voor de kerst is het voorbij denk ik. Nou ik weet me niet zo goed een houding te geven maar ja... Volgende week nog ff voor een echo en bespreken welke na behandeling we gaan doen (samen met de Gyn) maarre ik vind dat ik volgend jaar weer zwanger mag zijn EN in datzelfde jaar ga bevallen !
Hoi Silla, als idd blijkt dat deze zwangerschap mis gaat, vind ik idd ook, dat jij volgend jaar weer snel zwanger moet zijn en dan ook dat jaar gaat bevallen. Het is nu genoeg geweest. Maar tot je echo volgende week blijf ik voor je duimen dat er toch nog een sprankje hoop is en dat jullie wondertje er wel nog is. Liefs Hope
Tjee Silla, Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zeggen moet... Ik wil jou en je man/ vriend heel veelstrekte wensen en hopelijk wordt 2007 jullie jaar! Veel liefs
Ik hou toch hoop voor je hoor! En mocht het niet goed gaan dan gun ik het je van harte om volgend jaar en zwanger te zijn en te bevallen!
He Silla, Ik hoop ook voor jou dat dit geen slecht teken is, en dat jij net zoals je moeder "gewoon" bloedverlies hebt tijdens een goede zwangerschap. Je gaat gewoon in 2007 bevallen! X Neia
Goed zo Silla, Sluit 2006 af, en kijk niet meer terug naar het verleden! Laat je in ieder geval goed onderzoeken door een (goede) gynecoloog die je serieus neemt. Ik hoop voor jou en anderen die in 2006 miskramen hebben gehad, dat 2007 positief begint en blijft. Groet Miel
Hoi Silla, Wat vreselijk: je wordt zo wel heen en weer geslingerd tussen hoop en verdriet: van de ene naar de andere emotie. Echt heel zwaar voor je. Ik hoop toch zo dat je "gewoon" tussentijds bloedverlies hebt, en geen miskraam. Ik duim voor je. Veel succes! Marla
Sorry Silla, ik heb zojuist gelezen dat het mis is gegaan. Vergeet mijn vorige reactie maar snel. Ik reageer even op je andere topic. Sterkte! Marla