rare cyclus streken

Discussion in 'Miskraam' started by Winter, Dec 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Winter

Winter Actief lid

Dec 5, 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    hey,

ik heb een raar lichaam denk ik. Ben net van de tussentijdse bloedingen af en Vandaag is het ddus 18e dag van mijn cyclus en ik zit dus ofwel nog in de vruchbare periode ofwel is mijn eisprong net geweest. In elk geval deze namiddag (ik heb al een paar dagjes rekbaar doorzichtig witverlies) verloor ik ineens witverlies met een bruin propje er ook tussendoor (sorry voor de details) en toen ik met wat papier afveegde zat er een sliertje bloed tussen het rekbaar, doorzichtig witverlies. Ik heb een raar gevoel in mijn buik. Ik heb dus ook ovulatietesten gebruikt, die gaven vier dagen na elkaar een tweede streepje aan, maar wel lichter dan de teststreep, helaas zijn ze nu op. Dus ik denk dat we maar beter gewoon klussen zeker zoals we gedaan hebben toen het tweede streepje voor het eerst verscheen.

Liefs Winter

2. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Hoi Winter,

Ik had tijdens mijn vorige cyclus op de dag van mijn eisprong hetzelfde als wat jij omschrijft: rekbare doorzichtige afscheiding met een paar bruine sliertjes erdoor heen. Toen ik ongesteld was geworden, kon ik terugrekenen dat ik toen mijn eisprong heb gehad.
    Ik heb zo'n gevoel dat het bij jou ook met je eisprong te maken heeft gehad.
    Als je straks over 14 dagen ongesteld wordt (of liever niet, natuurlijk ;) ) dan weet je het zeker, en kun je er bij een nieuwe cyclus rekening mee houden.
    Inderdaad doorgaan met klussen. Hopelijk heb je het gisteravond nog gedaan. Ik duim voor je dat je zwanger bent.

Liefs,
    Marla

Share This Page