net zwanger en beetje bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door ezrakarin, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ezrakarin

ezrakarin Lid

3 jun 2011
    10
    0
    0
    Secretaresse
    Haarlem
    Ik ben net zwanger, denk 4 weken en 4 dagen ongeveer.

Toen ik vanochtend naar de wc ging had ik met mijn ontlasting bloed aan het papier zitten. Zou dit kunnen duiden op een miskraam?
    Ben zo bang dat het misgaat. Heb vorig jaar met 9 weken een miskraam gehad. Toen kreeg ik te horen met 9 weken tijdens de echo dat het hartje niet meer klopte maar had geen bloedverlies.

Hebben meerdere van jullie bloedverlies gehad met de ontlasting?
    Ga nu om de 15 minuten naar het toilet maar verder niks meer dus.....blijf wel hoop houden.

Groetjes,
    Karin

2. Locusta

Locusta Niet meer actief

Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn?

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    locusta, ze is zwanger, lijkt me niet nu nog eens ;)

Zolang t niet veel is en niet helderrood (wat ik had) is er meestal niks aan de hand..

4. Locusta

Locusta Niet meer actief

Euh ja... Dat kan dan niet?

Naja, probeerde gerust te stellen :)

5. ezrakarin

ezrakarin Lid

3 jun 2011
    10
    0
    0
    Secretaresse
    Haarlem
    ja zou wel innestellingsbloed kunnen zijn, natuurlijk wel!
    Maar dit was echt helder rood bij mijn ontlasting dus misschien kwam het wel van mijn ontlasting af...ik hoop het echt!

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik had het ook, eerst bij ontlasting in ieder geval. Toen heb ik van mijn vk gehoord dat het kan komen door de druk die je (ongemerkt) zet en die een vaatje laat knappen in je baarmoeder.

Als je geen kramp hebt zou ik proberen (ja heeel moeilijk) me niet te druk te maken..

7. anske

anske Nieuw lid

14 jun 2011
    1
    0
    0
    mama
    woon in zuidlimburg
    #7 anske, 14 jun 2011
    Laatst bewerkt: 14 jun 2011
    hoi dames,ik heb 4 maanden geleden miskraam gehad in 4maanden zwangerschap,had steeds bloedverlies het was een tweeling eentje is met 7 weken afgekomen en de ander met 4 maanden,ze zeggen dat normaal kan zijn als je bloedverlies hebt maar t kunnen ook voortekens zijn,ik zit nu ook weer in de rats,ben 6 weken zwanger jippieee echt blij mee maar nu ging ik net f na wc en veegde af weer beetje bruinig pff ellende kan normaal zijn ja had bij mn eerste ook maar naar de vorige keer ben ik toch wel snel bang word gek van,is niet leuk meer dit worden leuke 4 maanden als zo moet he,veel spanning kan me niet voorstellen t weer mis zou gaan zal cruw zijn,vind erg dat dames dit allemaal moeten meemaken maar ja ik probeer toch positief te blijven en hopen dit net als bij de eerste onschuldig is en ik hoop t voor de andere ladys natuurlijk zeker ook

8. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Ik wist met 3 weken en 5 dagen dat ik zwanger was........ik had een positieve test, heel vaag maar toch voor iedereen zichtbaar....

Ik werd gewoon ongesteld, ook met helder bloed, maar ik voelde me anders.....mijn borsten deden pijn, het voelde net als al mijn vorige zwangerschappen (die in een miskraam zijn geeindigd....).

Met 5 weken en 5 dagen kreeg ik mijn eerste echo....dit zo vroeg ivm mijn geschiedenis.....er was alleen een vruchtzak te zien en vocht in mijn buikholte....Ik vloeide nog steeds flink....Ik dacht dat ik weer een miskraam had. Ik moest een week later terug komen en met 6 weken en 5 dagen zagen we een kloppend hartje!!!! en ik vloeide nog steeds.....wel een stuk minder.....Dit bleef tot ongeveer week 8 en alleen na iedere echo zo...(iedere week eentje tijdens de hele zwangerschap!!!) hierna is het weggegaan en gebleven....

Ik heb nu een prachtige dochter van bijna 8 maanden!!!

Deel Deze Pagina