Dames, Ik ben 25 maart ongesteld geworden.. Gezien mijn vorige cyclus niet te vroeg en niet te laat. Ook heb ik niet zo veel last gehad van ongikrampen, behalve 3 a 4 dagen ervoor veel last gehad van buikpijn. Beetje branderig gevoel. Leek op darmklachten, heb ik dus eerder last van gehad. Maar ik zag nou iets geks op mijn maandverband.. Voor het eerst heb ik zoiets gezien.. Tussen het bloed wat ik heb verloren zag ik een soort bloedpropje, beetje rubberachtig, ik weet niet hoe ik het exact kan beschrijven.. Kan dat een vruchtzakje geweest zijn? Ik heb mijn maandverband gelijk afgedaan en weggegooid. Heb mijn man er verder niet over verteld. Alleen vraag ik me wel telkens af wat het geweest zou kunnen zijn..
hai, het zou ook heel goed een bloedpropje met wat slijm kunnen zijn. Ik verlies soms "klontjes" (bahbah) als ik ongesteld ben, zelf toen ik aan de pil was... Anders mis. even aan de verloskundige vragen? Hier op t forum..? succes
Zou je dat kunnen zien dan? Daar heb ik geen weet van. Zelf heb ik af en toe wat kleine stolseltjes bij mijn menstruatie zitten, dat is heel normaal voor mij. De ene keer wel en de andere keer niet.
Ik had het eerder nog nooit gehad en het bleef maar in mijn hoofd.. Maar ja, ik kan er toch niks mee..
Hoi Seker, Wat jij noemt heb ik best vaak, is eigenlijk 'normaal' bij mij. Zijn een beetje van die bloedklonters zeg maar. Soms in het maanverband inderdaad. Maar zoals in jouw geval als je hier geen ervaring mee hebt kan het raar zijn ja. Maar wat je ermee kan doen?..... Weet ik ook niet. Groetjes Vanilia