Getver

Discussie in 'Miskraam' gestart door EdN, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Na een totaal onverwachte en ongeplande positieve zwangerschapstest heb ik even een paar dagen aan het idee moeten wennen, maar inmiddels was ik helemaal aan het idee gewend en verheugden wij ons allebei ontzettend op de komst van een broertje of zusje voor onze kleine. Maar helaas, afgelopen week bij 9 weken zwangerschap zijn we er achter gekomen dat het helaas toch niet zo heeft mogen zijn. Het vruchtje is gestopt met groeien met 6 weken. Bah bah bah :(

2. sepherine

sepherine Niet meer actief

jeetje ! veel sterkte :(

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hè bah meid,wat vervelend is dat!
    Ben je eindelijk aan het idee gewend en dan moet je het weer afgeven.
    Heel veel sterkte de komende tijd! *knuffel*

4. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Veel sterkte meid. Ik maakte dit vorige week ook mee.
    Per ongeluk zwanger, eerst een beetje geschrokken maar dan toch heel blij en dan gaat het mis... Ik zag het ook op de 9 weken echo, was bij 6 weken fout gegaan. Gek he
    Het moeilijkste vond/vind ik weer die omschakeling maken. Je hebt in je hoofd al alles aangepast en dan moet je opnieuw...
    Sterkte hoor!

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    @mie: exact hetzelfde verhaal dus, jij ook sterkte. Het is precies wat je zegt, heb je je er met helemaal op ingesteld, moet je opeens weer omschakelen. Heel rot.

Melanie1986 en Sepherine, bedankt voor jullie steun!

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Edn, heel veel sterkte

Dikke knuffel

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    EdN, veel sterkte!

Hier bijna hetzelfde verhaal: vandaag bij de 9 weken echo erachter gekomen dat het kindje met 6,3 weken overleden is. :(

Moet jij nog je miskraam afwachten nu of...?
    Ik heb voor 9 november een curettage gepland staan, maar ik hoop eigenlijk dat het voor die tijd alsnog vanzelf op gang komt.

8. Redrose82

Redrose82 Actief lid

2 mrt 2009
    306
    80
    28
    Vrouw
    Heel veel sterkte!

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Bedankt allemaal!

@Lappie: Veel sterkte! Volgens mijn verloskundige is bij deze termijn curettage meestal niet nodig, maar voldoet medicatie (als het niet vanzelf op gang komt). Ik heb volgende week een echo om te kijken of het al vanzelf is gebeurd, zoniet, dan wordt het dus medicatie. Maar volgens mij is het inmiddels gebeurd, bloedverlies en buikkrampen zijn bijna voorbij, en ik ben vrij grote stolsels kwijtgeraakt.

Succes hoor, hopelijk is curettage bij jou niet nodig.

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi, ik had me de volgende dag dan ook meteen bedacht. Ik wil het eerst afwachten nu. Liever op de natuurlijk manier.
    Als er maandag nog niets is gebeurd dan krijg ik tabletten.
    Hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina