Hee meiden.. Ik dacht eindelijk van mn ex af te zijn.. maar te vroeg gejuigd. Ik was lekker met dochterlief aan het babyzwemmen en daarna nog even de stad in samen met een vriendin en haar zoontje. Batterij van mn telefoon was leeg dus kon m bij mn ouders pas weer aanzetten. Ik zette me telefoon aan en zag op whatsapp een berichtje van hem. Er stond in: M. weet je zeker dat D. van mij is en niet van je ex? als je twijfelt moet je een test doen. Hoorde nl dat je nog met je ex omging zelfs toen t al uit was. En stuur foto van haar. Ik schrok me dood. Hij en mn ex kennen elkaar ook (niet vriendschapelijk) en ging idd na breuk met ex nog tijd met hem om maar vriendschappelijk, en t contact stopte toen ik met de vader van D. weet ging. Ik antwoordde dat ik t absurd vind dat hij daaraan twijfelt en waar ie zich uberhaupt druk om maakt, hij kijkt al bijna 7 maanden niet naar haar om. Stuur dus ook geen foto. Mijn moeder kwam thuis en vertelde dat ook zij de hele ochtend gebeld en gesmst werd door hem. Hij zei dat ie van vriendinnen van mij had gehoord dat ik niet goed voor D zorg, dat k alleen maar met andere bezig ben en dat ie niet geloofd dat hij de vader is bladiebladiebla. Mn mond viel open van verbazing.. mn meisje groeit super, eet goed, ontwikkelt goed, slaapt goed, en is altijd vrolijk. Lijkt mij dat ik het dan niet verkeerd doe? . Dag en nacht ben ik bezig met ons leven weer goed op de rit te krijgen. Nu is er een paar dagen daarvoor een ruzie ontstaan tussen mij en een 'vriendin'. Ze weet t wat opvoeding en verzorging betreft altijd beter zogenaamd. (ze heeft zelf 1 dreumes) En ze begon weer. maar ik reageer altijd gewoon van okee wat jij wilt (ene oor in andere oor uit). Maar ze bleef drammen. Dus ik zei van dat t mijn kind is en dat ik haar moeder ben en doe wat goed voelt. en dat ze een blije baby is dus dat k t goed doe. Begon ze met dat ik een slechte moeder ben en weet k veel wat. En dat de vader van D. gelijk heeft dat ie met mij gebroken heeft Ik weet dat ex en zij vroeger goede vrienden waren.. en ik (+mn moeder) verdenk haar er ook van dat zij de boel heeft aangewakkerd Ik ben bang.. bang voor mn ex.. bang wat me nog toekomt.. HIJ wou er mee stoppen en geen papa meer zijn.. hij heeft sinds onze breuk nooit naar D. omgekeken.. nooit naar haar gevraagd of wat dan ook.. Waarom gebeurd mij dit. Ik wil RUST! Wanneer komt mij nou eens het goede toe dat hebben mn meisje en ik wel verdient..
Nou wat een rare vogel die ex van jou. Hij kijkt vanaf de geboorte niet naar zijn dochter om en nu moet ineens weten of hij wel zeker de vader is? Mafkees. Lekkere vriendin ook zeg.. Als ik het zo lees lijkt het idd wel dat zij nu aan het stoken is en je ex tegen je op aan het zetten is. Maar wat zijn haar argumenten dan om te zeggen dat je geen goeie moeder bent? Omdat je het anders doet als haar? Iedereen voed op zijn eigen manier op. En meid, idd, jij en je meisje verdienen rust. Jullie hebben al genoeg voor jullie kiezen gekregen. Ook nog dat gedoe met een uitkering en geen postadres enzo, pff.. Knuf..
Lijkt mij toch simpel op te lossen. 1. Blokkeer het telefoonnummer van je ex. Neem een nieuw e-mail adres en geef dat alleen door aan de mensen die je vertrouwt (niet de mensen die dus regelmatig contact hebben met je ex) en aan alle instanties en bedrijven. Schrijf een brief aan je ex waarin je hem mededeelt dat als hij serieus contact wil met zijn dochter, dat hij dat schriftelijk kan regelen met je. 2. Verbreek het contact met die zogenaamde vriendin die alles beter weet en jou een slechte moeder noemt. Zulke mensen heb je niet nodig in je leven. 3. Wat de vaderschapstest betreft. Als jij het zeker weet dat hij de vader is van je dochter, dan heb je geen reden om je druk te maken. Als je ex per se wilt weten of dit zijn dochter is, dan is hij welkom om een test af te dwingen bij de rechter via een advocaat. Zo, opgelost, geen dank
Mnonc typisch Turks!!! Maar zal ik eerlijk antwoorden ik had gezegd nee ze is niet van jou. Was je van al het gezeik af en dat hij maar opsodemieterde! En lieverd rust tja dit wil je niet horen maar ik heb zelfs na bijna 1.5 jaar nog geen rust. Tr mannen zijn nu eenmaal hele rare mannen. Je weet S is biologisch niet van hem aangezien hij hem ook niet als zijn zoon zag heb ik besloten dat het beter gedaan was. En kijk eens aan hij eist hem toch op Ik probeer me stil te houden bij de 1 keer per week. Maar lieverd voorlopig kan er nog veel gebeuren. Hier een collega van hem en zijn vrouw die mij uitvroegen en dan niks meer laten horen. Advocaat geeft opdracht om loonbeslag te laten doen aan zijn werkgever en wat blijkt hij werkt er hoogstwaarschijnlijk al heel lang niet meer en ook zij verzwijgen en zorgen alleen maar voor problemen. Het spijt me meid ik wil je graag goed nieuws vertellen en ik denk steeds het zal beter worden. Heeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel!
jeetje meid wat een verhaal sta echt met open mond te lezen wat een pipo ook om zo iets te vragen en dan die vriendin lieve schat dat is geen vriendin die is zo jaloers als de pest dat jij alles wel op orde wil krijgen en begint te krijgen mensen denken het altijd beter te weten onwijs veel sterkte lieve schat en succes
Helise: ja alleen al het feit dat hij twijfelt valt mn mond van open. En ja zolang je t niet op haar manier doet s t altijd fout... (ik geef mn kind geen tijden maar doe alles wel op dezelfde manier, ik heb een buggy voor als ze oud genoeg is om met de fiets mee te kunnen, dat soort fratsen). Miss ergens een deel jaloezie.. Al zou ik niet weten waarop? Miss omdat ik mijn dochter niet hoef te delen? Knuf terug Alamea: hij krijgt sowieso geen omgang met haar, op papier is hij niks van haar en hij heeft ons eruitgegooid, neemt half jaar geen contact op, ja om te zieken, maar geen interesse in haar wat dan ook. Mailadres heeft ie ook al niet. Al t mogelijk contact met die vriendin is nu geblokkeerd, gelukkig. En er is geen twijfel over mogelijk dat hij vader is. One of kind: idd ! Had ik dat maar gezegd.. Zei mn vader ook al Pff jaa las idd dat jouw ex ook bezig was ! Tis ook wat met die mannen uit t zuiden.. En als het nou uit hun hart kwam.. Maar tis om ons dwars te liggen! Dikke knuffel terug! Mv3: nee idd.. Mja dit had k nooit verwacht.. Dit zou ik zelfs mn vijanden niet aandoen.. Dankjewel lieverd Tis vandaag gelukkig nog stil, maar mijn gevoel zegt weer dat er veel meer aankomt.. Zucht..
Met Alamea eens! Aangezien die toch niet echt een poot heeft om op te staan (en dit dus ook niet eens wil) zou ik niet eens aandacht schenken aan zijn opmerkingen. Of neem lekker een ander nummer die ook die ''vriendin'' niet heeft! Het is niet leuk, maar nog geen bedreiging volgens mij. suc6