Vandaag is mijn NOD. Deze morgen niet ongesteld geworden. Nochtans kan ik er mijn klok op zetten, op NOD wanneer ik opsta ben ik ongesteld... Deze morgen (om 6u) geen test gedaan met de ochtendurine (was bang voor een teleurstelling omwille van eerdere negatieve testen). Eenmaal aangekomen op het werk (9u) toch een test gedaan (met een kopje koffie op). Nu zie ik een lichte streep, op de juiste plaats en binnen de tijd. Maar op NOD is die streep toch wel héél licht, of zou dit kunnen zijn omdat het geen ochtendurine was? De test is trouwens geen gevoelige, test vanaf 25miu. Wat vinden jullie ervan? In het echt is de streep duidelijker dan op de foto. En hij is echt wel roze, ook na opdrogen.
zie wel een streepje, zou morgen of vanavond nog x testten met kv 2 voor 5 test die zijn iets gevoeliger. dus voorzichtig gefeliciteerd
Ik zie ook zeker op de eerste foto een streepje! Je geeft zelf al antwoord op je vraag... Hij is niet gevoelig, vandaar dat ie zo licht kan zijn! Spannend hoor! Een voorzichtige felicitatie
ik zie ook echt een licht streepje. Denk dat je overmorgen wel een knaller zal hebben, of in ieder geval een donkerder streepje. spannend zeg!!!
Ik zie ook een heel licht streepje, zou morgen wel even ochtendurine gebruiken, zekerheidshalve. Spannend
Ik had ook op mijn nod een licht streepje, vergelijkbaar met de jouwe. Dit was bij een action test die ook minder gevoelig is. Dus grote kans dat je echt wel zwanger bent hoor
@daphne je had op 29 april ook getest (toch?) Heb je die nog bewaard? Tov de foto van je vorige (hier) zie ik weinig verschil. Als je m nog hebt kun je ze dan eens naast elkaar leggen en een foto maken?
Gefeliciteerd! die CB's zijn wel zo duidelijk (ik dacht ff wat staat daar nou -boven 1-2- maar het is de franse versie)
Bedankt!!! Ik twijfelde enorm om de cb digi te doen, zonde van het geld... maar omdat die andere test toch een streep vertoonde toch maar gedaan! Zo geweldig!!! Zit hier achter mijn bureau met een mega grote smile!!! Nu nog vertellen aan vriendlief! Kom pas thuis om 19h30, is nog zo lang!