De bovenste is van gister, en de onderste is vandaag gedaan. Die lijkt me positief toch? Dit zijn de ovulatietesten van zwangerschap en kids. Heb nog nooit eerder gebruik gemaakt van ovu testen Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
doortestten tot hij negatief is dus vanavond nog x testten en morgen als hij negatief is dan ben je je lh piek voorbij en kan je je ei elk moment verwachtten
Oh zo ga ik doen dus nu 2x daags testen voor nu? In de tussentijd wel klussen neem ik toch aan? Ben nu vruchtbaar toch? Haha voel me nu ineens heel blond
je bent nu op je vruchtbaarst na 1e positieve ovutest spring je ei tussen 24-36 uur (soms 48 uur) dus zou zeker gaan klussen en morgen ook voor zekerheid nog zodra je test negatief is hoef je niet meer verder te testten er zijn meiden die stoppen zodra hij positief is maar om zeker te weten wanneer je LH piek voorbij is is doortestten juist goed!
heb geklust zodra me 1e ovutest positief was (wel 11 uur erna na de test) en volgende dag en ervoor niet en zie me banner!
Dank je wel voor je antwoorden we klussen vanavond en morgen ook nog voor de zekerheid en test vanavond en morgen nog even door voor de zekerheid