Vanmorgen om ca. 11.00 uur kreeg ik bericht van mijn stiefmoeder dat mijn hoogzwangere zusje 6 cm ontsluiting had en naar het ziekenhuis ging. Heel de verdere dag niks gehoord en om 18.30 uur belde ze weer dat mijn zusje naar de ok werd gebracht voor een ks . Ik was al nerveus, maar nu houd ik het helemaal niet meer. Ik ben erg benieuwd naar mijn neefje of nichtje, maar ik maak me toch ook wel wat zorgen en vraag me af hoe het nu met mijn zusje (en de baby natuurlijk!) is. Ik moest het even kwijt hoor .
Wie zijn er aanwezig tijdens de bevalling? Kun je niet een daarvan appen of smsen. Spannend, succes met wachten je zal vast elk ogenblik iets kunnen horen.
Alleen haar man en mijn stiefmoeder ging nu de colostrum die mijn zusje al gekolfd heeft brengen. Maar nee, ik ga de man van mijn zusje niet appen, die heeft daar vast geen zin in. Ik weet dat ik op de hoogte word gebracht als er nieuws is, dus afwachten geblazen.
Ik heb gelukkig het cadeautje dat ik voor ze gemaakt heb precies op tijd afgekregen. View attachment 367157
Nee begrijpelijk. Dacht misschien nog iemand anders ofzo die aan het mee wachten is in de wachtruimte. Wordt het je eerste neefje/nichtje?
De zus van mijn man heeft een dochtertje, maar we hebben nauwelijks contact, dus dat voelt niet als een nichtje. Dus ja, gevoelsmatig wordt dit mijn eerste neefje of nichtje.
Dank je wel! Ik ben er zelf ook best trots op . Ja, mijn stiefmoeder belt me zsm als er iets te melden valt. Heeft ze beide keren vandaag ook gedaan en ze weet hoe gespannen ik ben, haha.
Amethist, mooi dekentje! Wat knap dat je dat zelf kan! Spannend zeg, hopelijk weet je al of je weer tante bent geworden!
Jaaaaaa! Hij is geboren! Een jongetje dus, wat ik vanaf het begin al zei. Het was wel heftig, sterrenkijker en hij zat vast in het geboortekanaal, maar alles gaat goed met ze.