We zijn op zoek naar dé jongensnaam, maar hebben hem tot nu toe niet gevonden. Wellicht dat jullie kunnen helpen. We hebben wel enkele specifieke eisen om de keuze te beperken Harde eisen : - Niet beginnend of eindigend op een S (achternaam begint nl met een S) - liefst 2 lettergrepen, in ieder geval niet meer dan 3 - niet een te Hollandse naam Als t nog even zou kunnen: - graag een harde klinker erin (achternaam heeft nl enkel zachte klinkers) - graag een S klank middenin We vinden tot nu toe Levi het leukst, maar twijfelen of het dé naam is en dat de naam hoog in de SVB lijsten staat maakt mij een beetje aan het twijfelen, hoewel ik niemand in de omgeving ken met die naam (regio T Gooi) Ben benieuwd of jullie met leuke suggesties kunnen komen.
Moeilijk om een naam te vinden met harde klinkers, maar misschien is dit iets. 2 harde klinkers : Bodhi: BOO-die Remi Novi Revi Youri Dahvi : DAA-vie Jari Rodi - Rody Rowi Xavi Jori - Yori -Jory Cody Tobi - Toby Tycho Dio Lino Ivo Nino Kyro Timo Duco Zino Reno Yaro Vico Leo Nio Jago Milo Figo Mauro Nilo Mano Danilo Ischa Luca Mika Cyril : sie-RIEL Loïc : loo-WIEK Noïc : noo-WIEK Raoul - Raúl : raa-OEL 1 harde klinker : Aaron - Aron Kian Leon Eden - Edin Kirsan : spreek KIER-san Liam Jaron Dinand Milan Igor Boan Alec Owen Floran Joël Novan Kiran Doron Ivan Fedor Miron Odin Roan
Namen die niet beginnen of eindigen met een S maar wel een s-klank in de naam hebben, met 1, 2 of 3 lettergrepen en niet te Hollands: Alonso Anxo Ashton, Aston Astor August Austin Axel Baltasar Bastian (Bruce) Carsten / Karsten Casimir / Kasimir Caspian, Cassian Cedric Celio, Celino Christian / Cristian Christopher Cibor Ciro Constantin, Constantine Crispin Cyrano, Cyprian Denzel Desmond Dexter Dustin Ernest Esau Ezio Ezra Gaspar Gerson Gosse Gustav / Gustaf Isaac / Isaak Isaiah, Isiah Isidor Islay Ismael, Ishmael Jason Jasper Jesse Joost (Josh), Joshua, Josiah Jozua Justin Kasper / Casper Lancelot Lanzo Laszlo Lazar, Lazaro Lisandro / Lysander Lorenzo, Lorencio Lucian, Lucio Marcel, Marcello, Marcio Marcin Marzio Mason Mauricio / Maurizio, Maurycy Maxim, Maximo Maxwell Michel, Mitchell Nazario Nelson Orson Oscar / Oskar Oswald, Oswin Pascal (Patrice), Patrizio Percy Quincy Ramsey Renzo Richard Ritchie Russell Thorsten / Torsten Tristan Tyson Uxío Uzziel, Uzziah Vasco Vasil, Vasili / Vasily Vincent, Vincenzo Wesley Wessel Weston Wilson Winston Xander, Zander Yancy Zed, Zef / Zeph Zimri Zion
Pepijn Jeroen Rene Bastiaan Wat is er eigenlijk mis met Levi? Die SVB lijsten moet je je niet teveel van aantrekken. Ik keek er ook met paniek naar, omdat ik Lucas in mn hoofd had, zijn ook veel kinderen die zo heten volgens de lijst. Ik ken niemand die zo heet, en iedereen die ik gevraagd heb ook niet. Natuurlijk zijn er genoeg Lucassen, maar blijkbaar hier niet zo.