Miskraam, veel bloed verlies.

Discussion in 'Miskraam' started by MamaenMini, Mar 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Ik heb van de week de miskraam opgewekt en het viel reuze mee, een enkele keer wat stolsels, wat bloed en amper krampen. Ik vond het eigenlijk wel goed gaan.

Tot een paar dagen geleden...

Ik liep letterlijk leeg... Echt het was niet normaal, elke 5 minuten alsof de kraan weer open ging, werd er hopeloos van. En dat 2 uur lang. De verloskundige gaf me een half uur om te stoppen met bloeden want anders kreeg ik een spoed curettage. Gelukkig stopte t na t gesprek!! Alsof m'n lichaam het hoorde..

Ik merk dat ik er in mijn hoofd mee blijf zitten, en het even van me af wil praten.. Het had zo weinig gescheeld of het was anders afgelopen. Best eng.

Nu ben ik na een halve week verder ng steeds duizelig en wiebelig. Maar de dokter zei dat t ook nog wel 2 weken kan duren, omdat het langzaam hersteld.

Gelukkig is mijn baas erg mee levend *not*

2. Emmanuel

Emmanuel Actief lid

Mar 18, 2014
    113
    0
    0
    Jeetje wat heftig! Fijn dat het bloeden inmiddels is gestopt en hopelijk kan het herstel nu beginnen!!!

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Wat heftig. Veel sterkte. Nu ga ik toch sterk twijfelem of ik voor de pillen ga kiezen.

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Ja baalde wel n beetje want leek mee te vallen maar t was dus daarna best erger. Maar t hoort erbij maar voelt echt niet fijn zo zonder controle erover.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hè bah, heel veel sterkte en ik mag hopen dat je je ziek hebt gemeld??

6. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte!

7. BabyD

BabyD Fanatiek lid

Jun 30, 2010
    1,289