Daar gaan we weer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ankie25, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had zo gehoopt dat na de mk mijn cyclus wat beter zou worden. Zoals jullie zien voor de mk werden mijn cyclussen steeds korter... En zit nu alweer op dag 38 :( geen ongi of zwangerschapskwaaltjes te bekennen. Baal er zo van!!!
    Moest ik even kwijt :)

2. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Balen hé.
    Hier geen mk, maar cyclus moet nog regelmatig worden na pilstop. Eerste cyclus was 40 dagen. Vorige cyclus was 29 dagen dus me happy. Nu zit ik op dag 19 & nog geen eisprong, dus terug lange(re) cyclus.

Had iedereen maar een cyclus van stipt 28 dagen ;) Ik gun het iedereen!!

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Maar het kan na een miskraam weer even duren voordat je weer een normale cyclus hebt. Sommigen worden pas na 12 wkn ongesteld.
    Ik heb een BBZ gehad en mijn menstruatie kwam op dag 43 uiteindelijk.

4. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kregen we maar elke maand een berichtje: u heeft vandaag uw eisprong, of, gefeliciteerd u bent zwanger, of, u bent deze maand niet zwanger geworden. Baal van die onduidelijkheid

5. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar van je MK sterkte nog met het verwerken daarvan... En dan nog wachten op je ongie, hoe frustrerend en onzeker wordt je daar van.Hopelijk komt je ongie snel en kan je verder.
    Het gebeurd regelmatig dat na een MK het even duurt dat je weer een normale cyclus heb.
    Ja zou erg makkelijk zijn, en neemt veel onzekerheid weg.. maar helaas bestaat het niet, en zullen we geduldig afmoeten wachten..

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hoelang was je zwanger?
    Ik heb vandaag een mk gehad met 6weken3dagen. Je moet eigenlijk rekenen, de lengte van je zwangerschap is de lengte van je eerste cyclus.
    Ook bij een voldragen zwangerschap zegt men vaak : '9 maanden op, 9 maanden af'.

Het is gewoon even afwachten dus nog... Moeilijk he
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid

Deel Deze Pagina