Innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liesz, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    Ik heb sinds vandaag eigenlijk sinds een uurtje echt stekende onderrugpijn op 1 plek, op precies deze plek ook aan d'r voorkant, en ben sinds een half uur erg misselijk en ook voelt mn buik opgeblazen, ook rommelende darmen.. En voel me ook moe en ineens heel anders.. Kan dit ook een innesteling zijn? Had woensdag mn ei en dinsdag geklust.. En zo ook donderdag en vrijdag..

2. Storm1

Storm1 Actief lid

19 mei 2014
    208
    0
    0
    Ik voelde ook even een stekende pijn, maar die hield 30 minuten aan ofzo... Daarna ook gelijk misselijk, week later had ik innestelingsbloeding... 5 dagen later positieve test...

Ik hoop het voor je dat het positieve voortekenen zijn!

3. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    Oeh spannend, ik hoop het zo 😇 kan niet wachten op testen.

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Je moet niet telkens een nieuwe topic daarvoor starten hè, je kan daar ook verder over praten in al je oude topics..
    Het lijkt me snel dat je 3 - 4 dagen na je ei al je innesteling voelt, het kan natuurlijk wel
    Ik denk dat jij elke dag wel iets voelt? Je er niet te fel op focussen, afleiding zoeken en gewoon wachten tot je een ZS-test kan doen :)

5. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    Voel niet elke dag wat.. Nu niet meer alleen af en toe misselijk. En wil er gewoon informatie over en zoals hierboven gezegd word kan het wel.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Helaas kan het van alles zijn. Hormonale, menstruatie en zwangerschapsklachten lijken helaas precies op elkaar. Er is helemaal niks van te zeggen, zeker niet zo snel na je eisprong. Ik denk dat je het een beetje moet loslaten. Succes met wachten!

7. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    Heb geen week en een paar dagen last van menstruatie symptomen dit begint vaak 3 dagen ervoor. Loslaten doe ik wel, wil er zoals ik al eerder zei gewoon informatie over .

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmmm....kan ook nog steeds heel goed je eisprong zijn.

Een innesteling en direct binnen een half uur meteen misselijk zijn, al een opgeblazen buik hebben (vind eigenlijk pas plaats vanaf 4 weken zwangerschap!)...........je let er wel heel erg op. Ook gezien het feit dat je bijna elke dag een topic opent over wat je voelt. Kijk uit dat je jezelf geen schijnzwangerschap aanpraat meis.

Daar komt ook nog eens bij dat een overgrote meerderheid niks merkt van een innesteling en de eerste weken van een zwangerschap ook nergens last van heeft.

Ik hoop voor je dat het meteen raak is, maar houd alsjeblieft ook een beetje rekening met een mogelijke teleurstelling.

Succes en uiteraard zal ik voor je duimen voor een positieve test over bijna twee weken!

9. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Als ik het allemaal zo lees en je topic van andere dagen lees dan denk ik dat je jezelf gek maakt. Eerste tijd na stoppen met anticonceptie krijg je van deze klachten. In het begin dacht ik ook... O yes kan zwanger zijn. Je lichaam kan je zo voor de gek houden. Hoe meer jij op je kwaaltjes in gaat des te heftiger worden ze.
    Gewoon afwachten!!

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Liesz Je krijgt informatie van verschillende meiden. En de informatie is dat het vanalles kan zijn.

Hormonale klachten zijn in alle gevallen (ontpillen, eisprong, PMS, zwangerschap) vrijwel hetzelfde: misselijkheid, duizeligheid, het warm/koud hebben, last van geuren, minder/meer eetlust, meer plassen, enz. Vandaar dat je er helemaal niks uit kunt afleiden. Misselijkheid kan ook komen door een griepvirus, wat nu rondwaart. Het is niet wat je wilt horen, maar helaas kan niemand vertellen wat er gaande is. Je zult twee weken moeten wachten voordat je duidelijkheid hebt. En die twee weken zijn beter door te komen als je wat afleiding zoekt. ;)

11. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    Was de afleiding maar zo makkelijk, ben al sinds 2 uur erg down en elk uur honger. In m'n naaste omgeving vragen ze zich al af of ik niet zwanger ben. Word helemaal gek van mezelf zo.

12. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    En eerder zei je nog dat je het los kon laten.
    Je moet je ook niks van je omgeving aantrekken.
    Zij hebben ook geen röntgen ogen.
    Weten zij dat jullie bezig zijn om zwanger te worden?

13. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Liesz Ik weet hoe moeilijk het is. We hebben vijf jaar moeten wachten op een kindje en heel veel slopende wachtweken meegemaakt.

Hier werkte het het beste om afleiding te zoeken. Leuke dingen plannen, met vriendinnen afspreken, je op je werk of hobby richten. Alles om maar die twee weken door te komen en om niet elk moment met je lichaam bezig te zijn. Moeilijk, maar je hebt helaas geen keus. Je kunt op alles letten, maar dan gaat de tijd alleen maar langzamer, zit je zelf meer in de stress. Als je overal iets achter zoekt, dan is de dreun des te harder als je toch niet zwanger blijkt te zijn.

Het advies om het een beetje los te laten, is dus goed bedoeld door alle meiden die hier schrijven. Er is gewoonweg niks van te zeggen omdat de symptomen vanalles kunnen zijn.

14. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    Nee dat weten ze niet..

15. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    Ik weet dat iedereen het goed bedoelt alleen vind het erg moeilijk, stress is er zeker wel. Doe m'n best om afleiding te zoeken!

16. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    Nog 4 dagen tot nod, wanneer beste testen?

17. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Op je NOD, twee weken na je eisprong.

18. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hoe lang heb je nu als cyclus aangehouden? want vorige was 24 en 37, dat is nogal een verschil..?

19. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Hoi Liesz ik volg je ook al een tijdje maar ik vind ook wel dat je er erg veel mee bezig bent op ieder dingetje te letten..
    ik weet hoe moeilijk het is ik ben ook nog niet lang gestopt met de pil en voel ook wel eens wat maar ik probeer wel de dingen te relativeren hoe graag ik ook zwanger wil worden..
    probeer een beetje afleiding te zoeken en niet teveel erop te letten want je maakt jezelf echt gek en voor je gevoel duurt het dan alleen maar langer je cyclus en evt zwangerschap.
    Ik bedoel dit echt goed hoor... :)
    Maar probeer wel te relativeren want je lichaam kan je zo voor de gek houden..

20. Liesz

Liesz Actief lid

13 mei 2014
    186
    0
    0
    Heb over 4 dagen 2 week geleden m'n ei gehad

Deel Deze Pagina