Hee dames, Ik voel me nu 2 dagen al heel vreemd en ondanks dat ik weet dat ht veel te vroeg is om te testen heb ik het toch maar gedaan. Ik meen dan ook echt een heeeeeeeeeeeel erg vaag lijntje te zien. Ziet nog iemand iets?
Ik zie wat je bedoelt. Wacht nog even 10min en dan maak je een nieuwe foto. Denk dat hij dan duidelijker is.
Deze test deed het ook vreemder dan normaal. Hij liep heel langzaam door en de achtergrond blijft lang roze..
spannend, ik heb ook zo een vaag streepje, maar het staat er wel ... als hij opgedroogd is zal hij wel duidelijker worden was bij mij ook. hopelijk loopt ie de volgende dagen mooi op voor ons x
8dpo pas.. Dus daarom kan ik het ook niet geloven. Kan natuurlijk ook nog mis gaan. Heb een nieuwe foto gemaakt maar hierop zie ik hem minder goed. In het echt is hij wel beter opgedroogd en zie ik hem wel steeds... Zien jullie hem nu nog?
De eerste zie ik wel, maar is idd niet helemaal droog.. De droge zie ik ze niet.. Sorry! Maaaaaaar als jij hem wel ziet heel voorzichtig gefeliciteerd en overmorgen nog een testje doen en hopelijk zien we dan allemaal een mooie 2e streek hihi
Ik krijg de streep helaas niet op de foto. Echter blijf ik hem in het echt zien. Ik had vorige maanden echt Omo witte testen dus weet wel hoe die eruit zien... En dat is deze niet haha. Maar de streep is echt heeeel dun.
8dpo ben ik waarschijnlijk. Is inderdaad veel te vroeg maar kon et niet laten omdat ik me zo vreemd voelde😁
Hmmmmm nee ik zie m ook niet meer nu. Is ook erg veraf, je kan misschien een foto van dichterbij maken?