De ergste pijn is bij mij weer weggetrokken. Ik heb me voorgenomen mijn rustmaand zo goed mogelijk te benutten en mijn lichaam voor te bereiden op de cryo tp's, bijv. door gezonder te eten. Misschien lukt het mij zelfs nog een beetje af te vallen. De stimulatie en de periode daarna waren toch weer een behoorlijke aanslag op mijn lichaam en geest en nu wil ik daar eerst even goed van herstellen. Het is me niet in de koude kleren gaan zitten en ik ben weer terug in de realiteit. IVF en icsi is niet niks en zeker geen wondermiddel. Veel succes met de echo morgen!! Laat je even weten hoe het is gegaan?
LoveAim; heb je nog pijn? Ik hoop het van niet. Hartstikke goed dat je probeert je rustmaand goed te benutten. Goed voor jezelf zorgen hoor Het traject is ook niet niks. Al die hormonen, afspraken, lichamelijke & geestelijke belasting. Inderdaad, helaas is het geen wondermiddel. Ik dacht vorig jaar dat ik vast en zeker wel zwanger zou worden uit IVF1. Nou mooi niet dus. Vol goede moed door naar deze poging en jullie naar een mooie cryo! Mijn echo was goed. Ik heb gisteren de eerste Gonal-F 100EH gezet. Woensdag weer een echo. Normaal is het op vrijdag, maar er word gekeken of ik goed reageer op de lagere eenheden. Zo niet, dan word het alsnog opgehoogd. De vorige keer had ik overstimulatie klachten op 150EH namelijk. Ik ben benieuwd hoe mijn eierstokken reageren. Hopelijk voldoende follikels!
Dames, hoe gaat het met jullie?? Pinkflower, hoe was je echo gisteren? Ik hoop dat het goed gaat op de lagere eenheden! Heb je al enig idee hoeveel follikels je hebt en wanneer je de punctie kunt verwachten? Tilly, hoe gaat het met jou? Waar zit jij in je traject (rustmaand of weer 'actief') en weet je al wanneer en hoe het bij jou verder gaat? Je had ook nog cryo's, toch? Wij reizen morgen weer af naar Gent voor een evaluatiegesprek. Ik verwacht er niet veel van, maar ben benieuwd wat ze voorstellen voor de cryo tp (wel/geen hormonen enz.). Gezien mijn cyclus zou de tp begin mei kunnen zijn. Ik ben blij dat er nu even rust is, maar wil ook graag weer verder. Ik twijfel nog of ik vertrouwen heb in de cryo's of niet...
LoveAim; pak je rust nog lekker! Even goed opladen en dan naar een mooie cryo! Ik heb donderdag de punctie. Gisteren laatste follikelmeting gehad; 13 stuks en een paar kleintjes. Ik kan niet wachten tot de punctie; mijn eierstokken zijn gevoelig en ik ben er wel klaar mee
Tilly, hoe gaat het met je? Pinkflower 'spreek' ik nog weleens in een ander topic, maar ik ben ook oprecht benieuwd hoe het inmiddels met jou is!
@LoveAim: wat een lief bericht. Sorry dat ik even afwezig was. Ik moest even wat afstand nemen on me opnieuw op te kunnen laden. Ik heb de afgelopen maand gebruikt om fitter te worden. Veel gesport. Ik zit weer lekker in mijn vel en voel me klaar voor de volgende poging. Inmiddels ongesteld geworden. Ik moet volgende week woensdag naar t ziekenhuis voor een echo. Ik verwacht dat -als het tot een terugplaatsing komt- dat rond 30 april zal zijn. Hoe gaat het met jou? Heb je de teleurstelling kunnen verwerken en wanneer verwacht je verder te kunnen gaan? Fijn dat je na je evaluatiegesprek weer vertrouwen in je cryo's hebt. Als ze de ontdooiing overleven en verder gaan delen hebben ze ook echt bewezen sterke embryo's te zijn en dat geeft hoop! Pinkflower; hoe gaat het met jou? Heb je inmiddels de terugplaatsing gehad? Hoe voel je je? Sterkte met de wachtweken. Ik duim voor je!
Hoi Tilly, geen probleem dat je er even niet was, hoor. Soms is het fijn om er even niet/minder mee bezig te zijn. Goed te horen dat je weer een beetje kon opladen! Het is zo belangrijk om de behandeling 'goed' in te gaan. Ga jij nu weer beginnen aan een nieuwe poging of heb je nog cryo's, die teruggeplaatst kunnen worden? Ik dacht eerst dat we gelijk op zouden gaan qua terugplaatsing, maar kwam er net achter dat ik al een tijdje verkeerd zit te rekenen. Omdat ik een super regelmatige cyclus heb wordt ik volgens mijn app vrijdag ongesteld en heb ik rond 28 mei mijn eisprong. Nou dacht ik dus dat ik dan de tp zou hebben, maar niet dus, omdat we blasto's hebben moet ik daar nog 5 a 6 dagen bij optellen! Domme ik, nou zit ik al met al al zo lang in het circuit en dan nog doe ik het verkeerd, hahaha. Met een beetje 'pech' komen we dus uit op 5 mei, wat voor mij wel gunstig is, omdat ik dan vrij ben vanwege Bevrijdingsdag, maar mijn man moet dan wel werken. Als hij geen vrij krijgt ga ik met mijn dochter naar Gent (kinderdagverblijf is ook dicht 5 mei). Niet ideaal, maar dat is dan niet anders. En misschien wordt het ook wel 4 of 6 mei. Je ziet het, ik ben er helemaal nog niet mee bezig en totaal relaxed - NOT!
Tilly; spannend nu je cryo cyclus is begonnen! Fijn dat je beter in je vel zit en weer hebt kunnen opladen. Veel succes! Ik had vanmorgen paniek. Sinds Utrogestan gebruik heb ik last van gevoelige borsten en vooral in bed merkte ik het als ik mij omdraaide. Vanmorgen voelde ik het niet. Tevens een beetje weeïg gevoel in mijn buik. Vorig jaar had ik opeens geen gevoelige borsten meer en wat bruinverlies, 2 dagen later ging ik menstrueren. Dus ik kreeg het gevoel dat het nu ook voorbij zou zijn. Gelukkig geen bruinverlies en mijn borsten zijn lichtelijk gevoelig. De onzekerheid slaat toe! Ik mag zondag officieel testen.