Vandaag dag 34.. Al een paar keer gedacht mij ei te hebben, maar daar heb ik dus geen idee van. Af en toe misselijk, maar niet overtuigend. Een héél licht positieve test.. Maar deze vind ik niet zo fijn. Heb deze maand al vaker getest en vaker het idee gehad dat ik iets zag. Maar dit streepje zie ik zeker weten. Mijn temperatuur vanochtend en gister ochtend was 37 (alleen gemeten of mijn ei al geweest was), verder niet gemeten. En daarbij ben ik 's nachts erg vaak wakker voor mijn dochtertje (hoewel ik niet uit bed gegaan ben). Afwachten maar weer, pff Denk dat t allemaal wat ontregeld is. (Foto komt er aan).
Dankjulliewel voor t meekijken Ondanks dat ik misselijk ben weet ik niet of ik de test moet geloven.. Alle keren zo'n sterk gevoel dat ik ook écht zwanger was (wist t zeker). Twijfel ik nu heel erg. Al een paar dagen gevoelige tepels, maar dat zegt ook niks.
Als ik je laatst geposte foto's vergroot op mn mobiel, lijk ik wel n heeeel licht streepje te zien. Maar durf er niets zinnigs over te zeggen. Is evt een kv test geen optie?
ik denk op alle testen wel 'iets' te zien, maar durf er nog niets met zekerheid over te zeggen....misschien idd even een kruidvat 2 voor 5 euro doen. Dat zijn momenteel echt de gevoeligste testen of een nieuwe predictor early (knalroze doos en licht roze dop). Alleen die zijn veel duurder
Ik lijk echt heeeeeel vaag iets te zien, maar zou deze nog niet als positief durven te bestempelen. Lijn is zo vaag en lijkt niet geheel van boven naar beneden doorgetrokken. Heb je vaker cyclussen van 34? Enig idee waar je nu ongeveer zit?
Heb wel eens vaker langere cyclussen gehad ja.. En het streepje loopt helemaal door Maar, vannacht een slijmdraadje bloed. Had dus innestelingsbloed verwacht. Maar vanochtend rood bij t afvegen. En toch weer een streepje. Ga nergens meer vanuit.
Heel eerlijk? Ik zie geen streepje op je testen.. Maar hoop het wel voor je uiteraard. Hoe is het met je bloedverlies?
Geeft niets. De streepjes stonden er iig.. Maar flink ongesteld geworden, echt pijn.. Helaas. Volgende ronde beter misschien Dankjulliewel voor het meekijken.