Net weer getest, 11 dpo. Mijn temp was ook weer verder gestegen vanochtend. De bovenste test is van donderdagavond, de onderste van net (nog niet helemaal droog) Zou het dan eindelijk een goede zwangerschap zijn? Dan weer op naar de volgende mijlpaal, een goede echo.
Net na de 1e keer plassen vandaag bij het afvegen wat oudbruin bloedverlies. Ik was meteen verdrietig en bang dat het klaar was. Ik wilde eigenlijk vanmiddag gaan testen, 48 uur na de vorige test. Maar nu wilde ik zsm testen. Dus na 30 min een klein beetje kunnen plassen en dit is het resultaat (foto na 2 min genomen). Ziet er toch wel goed uit toch? Ik word zo onzeker van dat bruinverlies.
Wauw ziet er heel goed uit! Bruinverlies is niet erg he. Al kan ik me voorstellen dat je er bang van word hoor. Maat ik zeg van harte meid! Geniet ervan!
Pfff, ik haat deze spanning zo! Maar als ik objectief naar de testen kijk, ziet het er goed uit inderdaad. Van boven naar beneden: 9, 11 en 13 dpo
Ok, nu ga ik het echt geloven. Vanavond op 14 dpo was de test streep donkerder dan de controle streep.
WoW mooie test! Heb je nog veel bruinverlies gehad? Snap idd dat het spannend is. Heb je nog onderzoeken gehad na je miskramen? Duim met je mee voor een mooi gezond kindje over 8 maandjes!!
Ik heb soms nog wat bruinverlies. Uit de onderzoeken is niets gekomen, er wordt gegooid op dikke pech. Maar ik mag wel beginnen met Utrogestan en Ascal en daar ben ik maandag mee begonnen.