Hij lijkt niet veel duidelijker dan je opgedroogd resultaat van 2 dgn geleden. Is deze foto net gemaakt na het doen vd test?? Of is deze ook al opgedroogd?
Maak nu nog eens een foto en hier plaatsen, we zijn inmiddels een half uur verder dus opgedroogd is hij nu wel Edit... wel apart dat de rest van eergisteren nu ineens zo licht is. Terwijl de controlestreep nog nat lijkt. Kan je eens een nieuwe foto maken van beide testen onder elkaar?
Haha je bent me telkens voor Het zal oog bedrog zijn want die vd 20e lijkt gelijk aan die van vandaag. Maar misschien komt dat omdat de vloeistof vooral aan de onderkant zit.
Vind het gek dat hij na de test duidelijker is dan opgedroogd.. Maar het lijntje bij de opgedroogde lijkt niet helemaal doorgelopen te zijn
Ik ga zondag nog 1x de cb digital doen dn de kv 2v5 en dan zijn de testen op.. Word hier best onzeker van..
Goedemorgen! Net de laatste 2 Testen gedaan het lijkt erop Dat ik toch een late eisprong heb gehad.. Ik had verwacht dat er 2-3 zou staan. Ik ben zo blij