Ik ben blijkbaar de enige die een grijs streepje ziet ipv roze. Ik zou deze niet als positief beschouwen, maar hopelijk zie ik het gewoon niet goed. Sterkte meid ik hoop dat ik t verkeerd zie en je zwanger bent en alles goed zal gaan!
Ik ben normaal nogal kippig maar deze zie ik echt wel en het streepje is roze! Ik ga heel hard voor je duimen
Ik zie ook een paars licht streepje. Wat heb je met je schildklier als ik vragen mag? Ben zelf ook schildklierpatient heb Hashimoto.
Gelukkig zien jullie hem ook @mamavanthiemo..ik heb ook hashimoto. Met vrij veel antistoffen ( hoewel ik geen idee heb of het uitmaakt hoeveel antistoffen je hebt)
Hoe hoog is je anti tpo? Ik ben ook beetje bang dat het zwanger raken en blijven moeizamer zal gaan.... En ik zit ook nog met overstap strak wegens Thyrax tekort.
Tpo is 1200 (volgens de internist knetter hoog.. Maar mij. Tsh is nu wel mooi) Ik slik gelukkig een ander merk Levothyroxine (zo heet dat toch?) 1,25 en nu sinds gisteren 1,5 just to Be sure
Dat is zeker hoog ja.... Ga voor je duimen dan het lichte streepje echt is wat we denken dat het is en dat je een gezonde zwangerschap mag hebben. Ik mag over 4 dagen testen door dat mijn LF maar 10 dagen is durf ik niet vroeg te testen, wacht ik liever mijn nod af.
Hier iemand die ook heel hard gaat duimen! Zie zeker een tweede streepje en ook zeker een roze! Houd ons op de hoogte!
Vanmorgen 6 uur..' een daarna heerlijk in slaap gevallen.. Ik ben er nog niet uit of hij wel donkerder is.. Maar in ieder geval staat hij er nog.. (6/2 is van gister.. zonder datum vandaag)
Op deze foto zie ik het amper.. Zal straks een betere uploaden.. Dit is niks Gedaan.. bovenste is van vandaag