ik zag de streep op de test in de openingspost meteen! Zonder turen of iets. Op de foto met 2 testen lijkt het alsof ze opgelopen zijn. ik duim heel hard voor jullie. Kan me voorstellen dat jullie niet meteen ondersteboven zijn van een streepje. En zelfs nog niet als de test over een paar dagen wel duidelijk is
Hij is volgens mij ook duidelijker ja. Maar hcg verdubbelt om de 48 uur toch? Dan zal hij morgen wel nog duidelijker moeten zijn. Spannend!
Mijn nod is denk ik vrijdag..(en dan ben ik uitgegaan van een korte cyclus) Morgen testen we weer en ondertussen wachten we af.
Nou verstandig is het niet.. Maar ik doe het omdat bij mij de innesteling niet goed verloopt. Zo kan ik op het allervroegste moment beginnen met ophogen van de medicatie
Ja ik heb getest.. Met de 2e urine en daarvan krijg ik het streepje niet op de foto. Dus hij is een stuk lichter. Dat gaat dus weer dezelfde kant op als anders.. Jammer.. Ik had goede hoop. Ik denk dat ik even stop met testen en dan rond donderdag nog eens kijk. Er is toch een heeeeeeeeeeeeeeeeeele kleine kans dat het komt doordat het niet de eerste urine was (en zo draai je jezelf dus een rad voor ogen 😉
tweede urine kan zeker minder geconcentreerd zijn! Ik kijk altijd naar de kleur. Hoe geler/donkerder hoe geconcentreerder.