Daar gaan we weer

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nanette77, 6 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balen!
    Ik teste juist altijd savonds positiever dan sochtends haha

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik heb toch nog een foto kunnen maken maar ik weet niet goed wat deze na het uploaden doet.. op mijn telefoon is het te zien. Niet duidelijk maar dan snappen jullie wat ik bedoel met lichter

3. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Ik heb precies dezelfde testen als jou gister binnen 2 min licht streepje en vandaag ook maar toch lijkt die veel lichter. Ga morgen weer testen want verdubbelt pas na 48 uur maar ben bang dat het niet goed loopt

4. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Sorry meid ik denk dat t niet wat is.
    Ik zag op je test van 2 dagen terug een grijzig streepje en op de test van vandaag weer niets roze. Met 2 dagen ertussen had je nu echt wel n streepje moeten zien.

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Met de kleur van de eerste ben ik het niet eens met je;)
    Maar het 2e deel klopt!
    Alleen houd ik nog een kleine slag om de arm..

Miskramen en innestelingsproblemen staan inmiddels 15-0 voor, maar het is nog geen game-over :cool:

6. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Idd zolang je nog geen ongi hebt is er nog hoop. Ik duim voor je!

Bij welke termijnen ging het alle voorgaande keren fout?

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Week 5 en de miskramen die wat langer zaten ( tot 11 weken) was de zwangerschap nooit verder dan 5 weken in ontwikkeling..

Verder testen positief en na een paar dagen negatief (zowel voor als na nod)maar dat tel ik niet als zwangerschappen of miskramen

8. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Wat naar dat het steeds niet goed gaat. Weten ze ook hoe dat komt? Ik zie dat je een dochter hebt dus die keer is het wél helemaal goed gegaan

Deel Deze Pagina