Zie onderstaande link.. Dan zou je gewoon een prima waarde hebben. Het gaat ook om de oploop dus volgens mij kun je door 1 keer hcg prikken geen conclusies trekken. Heb je al een afspraak of datum waarop je weer moet prikken om de oploop te bekijken? http://www.ovulatie-berekenen.com/hcg-waarden/
Dit dus. Op basis va 1x bloedprikken zegt het nog helemaal niks. Dus morgen of overmorgen nog een keer laten prikken om te kijken of het oploopt
Morgen weer bloedprikken en tevens een echo. Heb in 2014 een bbz gehad dus ze willen het in de gaten houden.
16-10 Maandagavond om 19:00 was hcg 170 18-10 Woensdagochtend om 09:00 hcg 251 Er is dus een hele trage oploop. Op echobeeld is alles leeg. Alleen verdikt slijmvlies. Ik word er niet goed van!
Je bent toch net 4-5weken?? Want dan is er alleen nog verdikt bms te zien. Een echobeeld met 6 weken zal een beter beeld moeten geven. Hcg verdubbelt om de 48-72 uur. Bij jou zat er 38 uur tussen dus mi een prima oploop!
Okay... maar bij een latere innesteling zou het kunnen dat de groei van het vruchtje wat langer op zich heeft laten wachten Ik blijf duimen!
Langzame oploop idd. Hij had over de 500 moeten zijn Moet je nu na het weekend weer prikken of gaan ze nog een echo maken?
Ze gaan straks bellen. Ik vermoed zondag weer bloed prikken incl echo. Ik hoop dat het vanzelf los komt.
Veel sterkte! Kan het met een trage oploop niet toch nog goed gaan? Sorry voor de vraag, maar ik heb werkelijk geen idee.
Afgelopen maandag was Hcg licht gestegen naar 415. Bij de echo was er een lege vruchtzak. Morgen weer bloedprikken en hopen dat de waarde daalt.
Pfff, wat een onzekerheid. Ik hoop heel hard met je mee dat de waarde snel gaat dalen, en jullie het een plekje kunnen gaan geven. Sterkte!!